Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Utmaning - Borås

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag tog vägen förbi I15's byggnader förra helgen när jag var ute med lilla vovven och tog detta kort, dock inte i korrekt vinkel eftersom det var lite svårt att dels minnas exakt hur det var taget och samtidigt få vovven att fatta att jag inte ville leka. :D
 

Bilagor

  • img_0034.jpg
    img_0034.jpg
    30.5 KB · Visningar: 359
Denna bild tog jag precis nyss. Tror att den inte skall vara alltför svår att fixa för er som fortfarande följer tråden.
 

Bilagor

  • dsc_5983.jpg
    dsc_5983.jpg
    21.1 KB · Visningar: 347
Det verkar inte vara så många kvar i tråden dessvärre så vi får väl se hur länge det dröjer innan någon orkar ta den här bilden. Speciellt svår kan den ju inte vara direkt.
 
Det verkar tyvärr inte vara några aktiva kvar i tråden så den hamnar väl i malpåse igen ser det ut som.
Bilden är tagen från vattentornet iaf men det tror jag nog att de flesta har räknat ut.
 
Har varit i Ukraina i 6 månader, därav att jag inte varit med...kommer att vara i USA i en månad nu, men sedan, i början av Augusti, då är jag gärna med igen!
 
Vi testar väl och ser om någon eller helst några nappar. Försök få med era polare med så att vi blir fler igen.
 

Bilagor

  • utmaning.jpg
    utmaning.jpg
    42.6 KB · Visningar: 193
Jag ska försöka haka på iaf. Jag tror jag vet var den där örnen sitter och ska ta en runda dit ikväll.

Borde ju finnas underlag för att få igång den här igen. Snabb sökning gav 165 medlemmar i borås, plus/minus inaktiva & folk med annan ort som finns i närheten. Tricket är väl att få dem att se tråden bara, antagligen inte alltför många som tittar i Resor och resmål.
 
Örnen hör till Svarta Örns Orden och ligger på Sandgärdsgatan 27.
 

Bilagor

  • img_4633.jpg
    img_4633.jpg
    23.5 KB · Visningar: 415
Den dörren hittade jag på Skolgatan 8. Dvs gatan som går in mellan Allégatan och Österlånggatan till höger om Systembolaget. Det ligger dessutom en butik som, om jag inte minns fel, en av utmaningstrådsmedlemmarna jobbar i bara några meter ifrån. ;)
 

Bilagor

  • dsc_6773.jpg
    dsc_6773.jpg
    25.9 KB · Visningar: 166
Jag förflyttade mig inte så speciellt långt för att ta nästa utmaningsbild. Lycka till i jakten.
 

Bilagor

  • dsc_6771.jpg
    dsc_6771.jpg
    23.3 KB · Visningar: 163
Sover?

Det var enormt länge sedan jag var inne på denna tråden, som jag själv faktiskt startade en gång i tiden. Har varit utan kamera ett tag en idag skall jag hämta hem min nya som är en Canon Eos 500 D. Blir kul att ha en kamera igen.

Finns det något intresse av att väcka upp tråden igen eller skall vi låta den sova vidare?
 
Jag är gärna på igen såklart.
Vi kan väl försöka få tag på dels de som var med förut och kanske även få med lite fler nya så kör vi igen.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.