Annons

Utmaning - Borås

Produkter
(logga in för att koppla)
Men skulle det inte vara någon form av svårighet? Det har väl inte stått adress på alla andra?
 
Okej. Eftersom trädbelysningen numer är släckt blir det väl svårt med föregående bild. Här kommer en ny utmaning.

Var finner man detta lilla hus?
 

Bilagor

  • _mg_6071.jpg
    _mg_6071.jpg
    35.3 KB · Visningar: 433
Jag tror att jag har mina aningar om var det finns. Skall försöka ta mig dit under helgen om ingen annan hinner före. :)
 
Hej på er,
jag har länge hållit koll på forumet och kände att NU var det dags. "Klubb"huset ligger vid minigolfbanan i stadsparken.
/Jörgen
 

Bilagor

  • klubbhuset.jpg
    klubbhuset.jpg
    58.4 KB · Visningar: 396
Oj, ibland måste man ha lite tur också:) Denna innegården ligger typ i korsningen Lilla Brogatan- Sandgärdsgatan.
 

Bilagor

  • img_1252_liten.jpg
    img_1252_liten.jpg
    55.8 KB · Visningar: 347
Härligt, jag trodde att alla i forumet hade flyttat från stan eller nåt liknande. Jakten har börjat :)
 
Senast ändrad:
Här har vi grinden/porten i fråga. Den kan ses mitt emot Scandic Plaza på Allégatan. Den leder in till gården hos Arbetsförmedlingen.
Känns som om forumet äntligen kommit igång på rätt sätt.
 

Bilagor

  • utmaningen_porten.jpg
    utmaningen_porten.jpg
    38.7 KB · Visningar: 321
Då kör vi vidare. Hoppas att den är "lätt nog" så att vi kan få mer att delta i forumet. Det är kul så kom igen, hitta dörren :)
 

Bilagor

  • utmaningen_dorren.jpg
    utmaningen_dorren.jpg
    27.8 KB · Visningar: 320
Dörren finns på Åsbogatan 4. Det är huset som ligger precis vid busstorget. Har för mig att det heter Hemgården.
 

Bilagor

  • hemgarden.jpg
    hemgarden.jpg
    33.1 KB · Visningar: 302
Här kommer nästa utmaning. Även detta är en speciell dörr som ni får leta upp. Lycka till
 

Bilagor

  • door.jpg
    door.jpg
    35.3 KB · Visningar: 302
Hej, kul att det rullar på. Dören/Entrén är till Polisen på Sandgärdsgatan.
 

Bilagor

  • polis.jpg
    polis.jpg
    39.5 KB · Visningar: 279
Här kommer då en ny uymaning. Jag har t o m med skylten med gatunamnet denna gång :)
 

Bilagor

  • dscn0429.jpg
    dscn0429.jpg
    38.9 KB · Visningar: 278
SirPeter skrev:
Jag känner igen det men kan inte komma på var det är så någon typ av ledtråd vore inte fel nej.
Haha! Jag vet! Min ledtråd är: nära el. (Har bott i Borås i ca två år men flyttat tillbax.) Men jag kan ha fel
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.