Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Uppsala någon?
- Trådstartare janne_145
- Start datum
opelkustomz
Aktiv medlem
nya försök på gång?
har jag inge bättre för mig så kan det hända att man trampar ut en sväng..
har jag inge bättre för mig så kan det hända att man trampar ut en sväng..
janne_145
Aktiv medlem
Jag flyttar till Uppsala imorgon! Så framöver kommer jag väl mer än gärna hänga med ev. fotopromenader och andra intressanta fotorelaterade aktiviteter.
/Fabbe
Fasiken va najs! Så du ska alltså inte pendla längre? Var i Uppsala ska du bo? Studentlya?
Fabian_
Aktiv medlem
Fasiken va najs! Så du ska alltså inte pendla längre? Var i Uppsala ska du bo? Studentlya?
Nä pallade inte pendla. Jag köpte en lägenhet istället. Den ligger i Årsta.
Fyfan en studenlägenhet hade jag aldrig pallat att bo i.. eller i alla fall inte korridor!
/fabbe
Fabian_
Aktiv medlem
Hehe ok! =)
Nån som ska med imorgon? Tänkte dra ut vid 17-18 tiden. Fint väder verkar det också utlovas!
Jag kan tänka mig hänga med! Fast du kanske redan är ute och går? Har du nått nummer jag kan nå dig på?
Edit: Jaha, jag läste lite fort ser jag. Du menar imorgon lördag. Då har jag däremot inte möjlighet att fota. :-(
/Fabbe
076 376 04 09
puppetm
Aktiv medlem
Ja, våra utflykter är inriktade på naturfoto. Men, det utesluter ju inte att du kan få sällskap även på en gatufotoutflykt. Jag kan dock bara tala för mig själv och inte resten av gruppen.
/Anna
Kan en stockholmare gå med där?
opelkustomz
Aktiv medlem
lördag kan hända att det blir en tur på stan.. skulle inte sitta fel..