Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Uppsala någon?

Produkter
(logga in för att koppla)
kaos? varken blåser eller snöar nått idag ju.

Det snöar en aning här. Jag åkte hem sent igår och det snöade inte så mycket då heller, men det var drivande snö, och riktigt snorhalt på vägarna faktiskt. Vi får göra ett nytt försök snart isället. Om det blir riktigt snökaos så kommer jag nog gå ut och fota lite i Stockholm, annars blir det kanske en softardag (jag ÄR lat).

inte lat. du e sthlmare. mina polare e likadana. de har kommit å hälsat på mig EN gång sen jag flytta hit för ett år sen. haha

Just nu i Uppsala city, -12 gr mulet och uppehåll, jag går ner til lcentralen så får vi se om någon annan dyker upp, men jag förstår er från stockholm själv bor jag 500m från centralen så en kort promendad.

Hoppas någon vågar sig ut så ses vi ;-)

Tack till Stefan och Janne för gårdagen, kul att möta nya människor med samma intressen synd att inte fler kunde dyka upp men nästa gång så.

Visst var det lite bistert men mesta snöandet var horisontellt pga nordanvinden, men det belv ju värre framåt natten som det så ofta blir, men kul iaf.

Vet inte om kameragudarna var på bushumör eller vad det var men både min och Jannes kamera fick spel, dock kom Jannes igång efter en ovanlig behandlingsmetod av batterigreppet (tror den var oavsiktlig dock) men funkade iaf, min packade ihop när den fick komma inomhus och sedan ville den inte mera förmodligen straffet för att jag bröt mot mina principer att gå in i en kyrka sånt är farligt och det gör jag inte om igen ;-(

Må vi bli fler nästa gång.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar