Annons

Uppsala någon?

Produkter
(logga in för att koppla)
Ni hinner kanske hitta på något fören jag hinner till Uppsala men efter den 28 augusti är jag med om det ordnas något.
 
Ja något borde vi väl hitta på snart?
Har själv väldigt mycket att göra augusti ut, men om någon styr upp något är det mycket möjligt att jag hänger med.

MVH Oscar
 
Kan vi inte arrangera något? Träffas bara, ta med våra skönheter (kamerorna alltså) och snacka, utbyta erfarenheter och fota såklart?

Det behöver inte vara något avancerat
 
Har försökt så mycke nu så jag har gett upp. Häng med oss i Stockholm istället! Uppsalaborna verkar helt enkelt för fega...
 
haha ja nya försök. Men som vanligt tror jag vi famlar i mörker hehe. Hör av mig på lördag till dig å kollar läget.
 
Jag flyttar till Uppsala imorgon! Så framöver kommer jag väl mer än gärna hänga med ev. fotopromenader och andra intressanta fotorelaterade aktiviteter.

/Fabbe
 
Hehe ok! =)

Nån som ska med imorgon? Tänkte dra ut vid 17-18 tiden. Fint väder verkar det också utlovas!

Jag kan tänka mig hänga med! Fast du kanske redan är ute och går? Har du nått nummer jag kan nå dig på?

Edit: Jaha, jag läste lite fort ser jag. Du menar imorgon lördag. Då har jag däremot inte möjlighet att fota. :-(

/Fabbe
076 376 04 09
 
Kulturmorgon, kulturdag och kulturnatt 1&2:
 

Bilagor

  • funk.jpg
    funk.jpg
    79.6 KB · Visningar: 116
  • bokbord.jpg
    bokbord.jpg
    91.4 KB · Visningar: 113
  • konsert.jpg
    konsert.jpg
    73.9 KB · Visningar: 115
  • kö.jpg
    kö.jpg
    79.5 KB · Visningar: 115
Howdy!

Jag tänker ge mig ut på en liten eftermiddags-/kvällspromenad med kameran. Siktar väl på att vara nere på stan runt kl 17 och gå runt i centrala Uppsala. Om någon vill haka på så är det bara att slå en signal. 076 376 04 09

/Fabbe
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.