Annons

Uppsala någon?

Produkter
(logga in för att koppla)
Hur fasen har man lyckats missa den här tråden då, också någorlunda nyinflyttad (nåja) till Uppsala, pendlandes till Sthlm.

Jag skulle gärna haka på ut och fota lite nån helg och kanske ta nån fika/öl och snacka skit! Nu i helgen är det tyvärr tjockt, så får väl hålla utkik här och haka på en annan gång.
 
No problemas. Tar bara 5 min ner till stan så nån helg kan vi träffas.

Är nere kl 12 imorgon om nån känner för å fota. Annars får jag haka på min tjej på shoppingtur å fota ist.
 
Hejsan!

Är ganska ny här på fotosidan, och minst lika ny "hobby-fotograf". Bor hursom i Uppsala och känner att det skulle vara fantastiskt om man kunde följa med några lite mer erfarna fotografer på några turer. SÅ finns det plats slår jag Er gärna följe, vare sig det gäller gatufoto eller naturfoto (eller något annat för den delen)

/Michael
 
Nån som vet var på nätet man hittar evenemang i Uppsala? Sugen på testa sportfoto nu när ingen vågar gå på fototräff med mig å Stefan hehe
 
Det verkar inte gå så överdrivet bra för Uppsala. Iaf inte på detta forum..

och sportfoto kommer jag undvika in i d längsta..
 
Nån ska ut till helgen å fota lite?

Tyvärr inte till helgen.. ska till stockholm och fira min fars födelsedag.



Här kommer dock ett tips för alla fotointresserade i Uppsala!

Frank Watson visar och berättar om sina fotografier den 9 december kl 18:00 i K1 Norrlands Nation. Om man inte hittar så är det bara att promenera in på innergården och gå in i Majs Café så kommer det finnas folk från föreningen som kan guida rätt.

Gratis inträde. Norrlands Nations Fotoförening bjuder på fika. Alla är välkomna, inget terminskort krävs.

/Fabian
 
Då ökar vi på visningsstatus på tråden och på min profil nudå.. Ses på lördag då Stefan! hehe
Japp, profilvisningsfiske när den är som bäst.

Vad säger du? Ska vi försöka lura med dom i Pentaxtråden på samma gång eller ska vi hoppas att dom hittar hit ändå?

Ja, skulle väl våga påstå att det även är välkommet för övriga intresserade.
 
det tycke r jag! vi brukar ha med oss pentaxfolk i sthlm å de är mycket trevliga så jag ser inge hinder i beblandning hehe
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.