INJUREDMOOSE
Aktiv medlem
Eeros skrev:
Jag är emot all sorts angiveri och bestraffning av folk som använt illegala mjukvaror, särskilt om vederbörande aldrig haft som syfte att tjäna pengar på detta. Istället tror jag att man genom sakliga argument kan övertala och övertyga folk till att börja använda legala program.
Låt oss istället starta ett fredligt upprop mot piratism! Med syfte att upplysa folk om fördelarna med att vi alla gör rätt för oss.
Övertala mig att köpa Photoshop CS till full pris, utgå ifrån att jag är någon av nedan personer med mycket stort foto intresse
A.Student med bara mat pengar
B.Är arbetslös,
C.Har en fru & är låginkomstagare
D.Har en fru & många barn, allt går till familj.
E.Jag är redan överbetald direktör på Skandia & van att inte betala full pris på lägenheter, min lön eller för nånting i huvudtaget.
En kompis till mig har en granne som brukar sitta med oss ibland när han ser att vi har någon välsmakande flaska på bordet sommartid & beklaga sig sedan över att det är för jäkligt med all pirat kopiering, & all import sprit, samma granne som dricker import spriten med oss & köper massa brända XBOX spel till sin grabbs avkodade spel konsol av kompisen.
Trötsamt värre, om jag skall säga vad jag tycker.
Senast ändrad: