elektra1
Aktiv medlem
Hej.
Det var inte länge sedan jag gick med här.
ca 2 veckor sedan.
Gick med här av glädje, och var på sidan i timmar.
Men nu de senaste 2 dagarna vill jag knappt lägga ut bilder mera.
Sådant tjafs i de olika grupperna
vad man inte får lägga upp för bilder osv.
Tex i barnfoto. Där folk tycker att det ska finnas en speciell pool för vissa barnbilder.
MEN vad är det som bestämmer vilka bilder som får ligga där och inte? Snapshots får inte ligga där.
Men alla har ju olika smak på bilder.
1 person tycker kanske det är ett snapshot, medan en annan tycker det är en bra bild.
Och tex i porträtt poolen, så tar ju oftast barnbilder bort, bara för att de inte ser porträtt likt ut, medan bilder på vuxna som inte alls är speciellt porträtt likt får ligga kvar.
Det är ju bra mycket svårare att ta en bra porträtt bild av ett barn.
Och bara för att det inte ser så proffsigt ut när man tex är nybörjare så behöver ju inte arbetet vara mindre bakom bilden för det.
mvh camilla
Det var inte länge sedan jag gick med här.
ca 2 veckor sedan.
Gick med här av glädje, och var på sidan i timmar.
Men nu de senaste 2 dagarna vill jag knappt lägga ut bilder mera.
Sådant tjafs i de olika grupperna
vad man inte får lägga upp för bilder osv.
Tex i barnfoto. Där folk tycker att det ska finnas en speciell pool för vissa barnbilder.
MEN vad är det som bestämmer vilka bilder som får ligga där och inte? Snapshots får inte ligga där.
Men alla har ju olika smak på bilder.
1 person tycker kanske det är ett snapshot, medan en annan tycker det är en bra bild.
Och tex i porträtt poolen, så tar ju oftast barnbilder bort, bara för att de inte ser porträtt likt ut, medan bilder på vuxna som inte alls är speciellt porträtt likt får ligga kvar.
Det är ju bra mycket svårare att ta en bra porträtt bild av ett barn.
Och bara för att det inte ser så proffsigt ut när man tex är nybörjare så behöver ju inte arbetet vara mindre bakom bilden för det.
mvh camilla