Så Lina vad du säger är att den "svarta" modellen är med för att hon har mörk hy och inte för att hon ser bra ut?
(OT Själv tycker jag hon är vacker)
Om du såg uttagningen så var det mest vita tjejer, då är det inte så konstigt att det blev vita tjejer som kom med.
Angående amerikanska versionen där man hade med en mullig tjej, så var det jättebra, men varför tror du att hon var med? om du tänker efter.
Denna tråden handlar om de bilder som trådstartaren syftade på, och de är dåliga de har vi alla kommit överens om, men i tex senaste programet fick man se lite bättre kvalite på bilderna( även om de inte var något "speciellt")
iaf de man ser på tv.
Sen tror jag inte att världens ledande modeskapare bryr sig om vad tjejer mellan 13-25 vill ha för skönhets ideal, de största modeskaparna gör kläder för en fantasi värld, kläder som ingen endå använder utan det handlar mer om ett slags konstverk som ska göra reklam för märket (o de mer vanliga kläderan).
Men visst vore det kul med lite variation, Naomi cambel och Tyra Banks gjorde att modevärlden blev lite mer multikulturel.
I framtiden kommer det kanske bli lite mer variation på modellens storlek också.
Personligen skulle jag inte ha något emot lite booty shakin på catwalken
(ignorera den sista meningen
...)