FredrikArvidsson
Avslutat medlemskap
Nu tar vi några djupa andetag, sätter oss ned en stund och betraktar den gnistrande vackra vinterdagen som står utanför våra fönster.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
FredrikArvidsson skrev:
Nu tar vi några djupa andetag, sätter oss ned en stund och betraktar den gnistrande vackra vinterdagen som står utanför våra fönster.
pul skrev:
Det jag reagerade mest över när jag sett alla top model program är att fotograferna jobbar så lite med modellerna, förmodligen får vi inte se allt (självklart) men man tycker ju att "stjärnfotografer" borde ha blivit det pga att de har god kontakt med modellen, istället hör man dem klaga på modellerna att henne kan jag inte jobba med eller andra kommentarer...va fan, säg till modellen hur hon ska stå och vilken tanke man har med bilden så booorde det väl bli lättare?
Är det verkligen så att man kan respektera andra fotografers verk, när de presterar så långt under vad som egentligen är "tillåtet". Hade någon av dina bilder sett ut så här, hade du förmodligen aldrig visat dem för någon. Troligt är att dina sämsta bilder i dagsläget är långt bättre ljussatta än dessa.Niklas Wibom ("Skåningen") skrev:
Vad jag tycker om bilderna, är att jag respekterar andra fotografers verk, även om de inte är "min typ av bilder".
Niklas Wibom
sflow skrev:
Förstår fortfarande inte helt... så länge de inte skall säljas finns det väl ingen anledning att retuscha elva, eller hur många dom nu är, tjejer.
Visst, _jag_ skulle gjort det... men jag blir inte upprörd över att det inte gjorts. Någon måste ju betala för tiden det tar... det är ju enkel matte. Och som sagt, 3:an är ju budget så.
mipert skrev:
Jag är inte upprörd. Tycker bara det är genant.
Om inget skall säljas, varför då ta bilderna och ännu mer lägga ut dem?
Vi har olika syn på saken helt enkelt..
Om det var mig du menade, Björn.
aceeo skrev:
Fast om sanningne skall skärskådas, har orginalet inte mycket bättre studiobilder än TV3
http://www.upn.com/shows/top_model4/
// Anders
mipert skrev:
Värt att tänka på; jag vet inte vem som tagit bilderna.
Verglas sitter i juryn och det kan vara ett missförstånd som gör att han anses vara fotografen. Mitt rykte om han tog det som ett snabbjobb är just ett rykte från tredje person.