lotelo
Aktiv medlem
Zimzalabim skrev:
Jaha..men är du inte alls intresserad över att veta vad "fluktarna" tycker om din bild?
Eller..tänker du inte på de medlemmar som inte kan eller vågar kommentera en bild av olika skäl. Dessutom kan jag känna att det finns ibland tidsbrist att hinna med alla bilderna..och istället för att inte uttrycka sin åsikt alls så kan man iallafall på ett enkelt sätt visa fotografen vad man tycker om bilden.
Det handlar inte alltid om att utvecklas som fotograf..utan detta är främst ett sätt för nya medlemmar att kunna uttrycka sig med en spontan åsikt. Då kanske man slipper läsa kommentarer som "Åhh" eller "Hör inte hemma här" mm. Ser ju inte precis någon nackdel med förslaget..
/Jonas
Uppriktigt sagt, nej. Jag skiter totalt i vad det de som gått förbi bilden tänkt. det jag vill med att ladda upp här är att få andras åsikter på min bild. Det har många gånger fått mig att tänka vidare, kanske utveckla en ny ide, se något jag missat som kunde förbättrats e t c. Det är det som bidrar till utveckling.
Haraldus, jag uppskattar att jag har ditt stöd i det fallet. I slutänden tycker jag tråden om att "radera bilder" slutade väl, jag fick åtminstone ett erkännande om att den länkningen inte var ett glasklart övertramp. Jag vill inte dra i det en gång till.
/Lotta