Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Topaz har slutat fungera

Produkter
(logga in för att koppla)

laha

Aktiv medlem
När jag i dag skulle använda sharpening, så lade sig en ny demoversion över den version jag köpte för ett år sedan, och jag kan inte komma åt mitt program. Är det så att licensen bara gällde ett år? Jag trodde att licensen gällde längre bara att man inte får några uppgraderingar. Är det så att jag inte kan använda mitt program, så blir det inget mer från Topaz för min del. Finns det något bra alternativ? Går det att använda mitt gamla program på något sätt?

När jag i dag skulle använda sharpening, så lade sig en ny demoversion över den version jag köpte för ett år sedan, och jag kan inte komma åt mitt program. Är det så att licensen bara gällde ett år? Jag trodde att licensen gällde längre bara att man inte får några uppgraderingar. Är det så att jag inte kan använda mitt program, så blir det inget mer från Topaz för min del. Finns det något bra alternativ? Går det att använda mitt gamla program på något sätt?
Det stämmer att uppdateringslicensen bara gäller ett år. Men du ska kunna backa till senast giltiga version och fortsätta använda den som vanligt. Enda nackdelen är att du inte får fortsatt uppgradering allteftersom.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar