PMD
Aktiv medlem
Jag har svarat i den allmänna tisdagsbilddiskussionstråden.Så, bättre ni väljer ut de bilder ni tycker är bra och kommenterar dem mer ingående, än försöker tillfredställa allt, alla och envar i sammanhanget!
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag har svarat i den allmänna tisdagsbilddiskussionstråden.Så, bättre ni väljer ut de bilder ni tycker är bra och kommenterar dem mer ingående, än försöker tillfredställa allt, alla och envar i sammanhanget!
Såvitt jag vet finns det inga regler på FS forum som stipulerar vilka inlägg man får kommentera. Jag kommenterar där det känns naturligt.Jag har svarat i den allmänna tisdagsbilddiskussionstråden.
Jag vet att ni i tisdagsklubben för inbördes beundran inte vill ha kommentarer utöver bilderna, men det skiter jag i.
Från att ni kommenterade alla bilder med fint, snyggt, vackert, tjusigt, såå braa, har ni nu övergått till att kommentera alla bilder i någon sorts jämlik alla är vinnare tradition. Väldigt svenskt och gör alla nöjda.
Som jag hintade om i mina initiala inlägg, det handlar mest om likes!
Hur skulle ni hantera det om tisdagsklubben för inbördes beundran ökade till 500 personer? Skulle ni då kommentera 500 bilder i varje inlägg? Knappast.
Så, bättre ni väljer ut de bilder ni tycker är bra och kommenterar dem mer ingående, än försöker tillfredställa allt, alla och envar i sammanhanget!
Jag vet att ni i tisdagsklubben för inbördes beundran inte vill ha kommentarer utöver bilderna, men det skiter jag i.
Från att ni kommenterade alla bilder med fint, snyggt, vackert, tjusigt, såå braa, har ni nu övergått till att kommentera alla bilder i någon sorts jämlik alla är vinnare tradition. Väldigt svenskt och gör alla nöjda.
Som jag hintade om i mina initiala inlägg, det handlar mest om likes!
Hur skulle ni hantera det om tisdagsklubben för inbördes beundran ökade till 500 personer? Skulle ni då kommentera 500 bilder i varje inlägg? Knappast.
Så, bättre ni väljer ut de bilder ni tycker är bra och kommenterar dem mer ingående, än försöker tillfredställa allt, alla och envar i sammanhanget!
Du kan skapa vilka trådar du vill. Du kan dock inte styra var vi andra väljer att kommentera. Såvitt jag förstått forumreglerna, är det upp till var och en var vi vill lämna våra kommentarer. Du kanske ska skapa en ny bildgrupp istället, där ni i tisdagsgruppen kan ägna er åt personligt navelskådande. Forumen är till för diskussioner och kommentarer, även om f.d. moderatorn AFE inte förstått det.Du är välkommen att kommentera vad du vill! För att det ska bli lite mindre rörigt så har jag skapat en tråd som heter Diskussioner om Tisdagsbilden. Det skulle vara fint om du istället delar med dig av dina ideer i den tråden. Alla som är med här läser den.
Du kan skapa vilka trådar du vill. Du kan dock inte styra var vi andra väljer att kommentera. Såvitt jag förstått forumreglerna, är det upp till var och en var vi vill lämna våra kommentarer. Du kanske ska skapa en ny bildgrupp istället, där ni i tisdagsgruppen kan ägna er åt personligt navelskådande. Forumen är till för diskussioner och kommentarer, även om f.d. moderatorn AFE inte förstått det.
Kanske det, men Jonas skapade tråden Diskussioner om Tisdagsbilden just för diskussioner om formatet för Tisdagsbilden så att trådarna med bilderna ska kunnas hålla sig till bilddiskussioner. Jag tycker att det var bra. Det är bättre om vi håller isär bildkommentarerna och diskussioner om hur dessa bör gå till.Såvitt jag vet finns det inga regler på FS forum som stipulerar vilka inlägg man får kommentera. Jag kommenterar där det känns naturligt.
Sorry för sen sammanställning. Jag har varit på resa. Jag fick det till delad första plats mellan #1 och #6.
... #6: Häftig bild som gör mig frustrerad när jag tittar på den. På ett bra sätt. Jag vet inte riktigt vad det är jag tittar på och mina ögon flyttar sig mellan de olika planen i bilden. Varje gång ögat fastnar för en del av motivet så är det något precis bredvid som drar min blick till sig. Den här bilden har en given plats på en eventuell utställning om och när du ordnar en sådan. Berätta gärna mer om hur bilden kom till och processen fram till den ...