ANNONS
Annons

Tips om bra bok

Produkter
(logga in för att koppla)

Sidni

Aktiv medlem
Hallå där !

Jag bara undrar om någon har något bra tips på en bra fotobok om Photoshop 7, gärna på svenska och någon bok som går igenom grunderna i fotografening ? Har varit i en bokaffär men de hade inget intressant.

/ Sandra

Hej!
Prova Photoshop 7-The bible
Den kanske finns pa svenska med..
Och Den stora fotoboken fran NG, den ar bra for grunderna.
Det finns Photoshop bocker for fotografer ocksa, kan vara intressant?

Lycka till!

/C

Jag har Photoshop Bibeln 7, på svenska. I den står nog allt om PS. En bra uppslagsbok är det i alla fall för mig, men inget man läser igenom på en gång. Den är väldigt tjock :)

Annars finns det några böcker som heter Photoshop 7 for photographers, vet inte om den finns på svenska. Men det borde den tycker jag, den är i första hand för fotografer som använder photoshop.

Sidni skrev:
Hallå där !

Jag bara undrar om någon har något bra tips på en bra fotobok om Photoshop 7, gärna på svenska och någon bok som går igenom grunderna i fotografening ? Har varit i en bokaffär men de hade inget intressant.

/ Sandra

Ett tips kolla på bibloteket där finns det garanterat någon bok om grundläggande fotografering, även photoshop böcker.

Annars ta en titt på
Allt i en bok Adobe Photoshop CS av Adobe Creative Team
Den är grundläggande men för photoshop CS, jag vet inte om det finns någon för 7 som är på svenska hittar ingen i alla fall. Det kan hända att du inte kan göra allt som står i boken men det kanske inte gör så mycket? finns ju möjligthet att klura ut hur du gör det i 7an?

/Tobias

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar