Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Tillgänglighet 10D

Produkter
(logga in för att koppla)

JalleS

Aktiv medlem
Hur pass tillgänglig är 10D nu? Jag har fått uppfattningen att den eventuellt är något svår att få tag på, stämmer detta?

--jalle

300D ägare som velar till höger och vänster. Nu fick jag tillfälle att prova en 10D och börjar fundera på en sådan istället...
 
Beställde alldeles nyligt från ac-foto i Tyskland och fick den efter två dagar.

/Johan
 
Såg på cyberphoto i förmiddags att de hade 10d i lager, men när jag sedan gick in igen under eftermiddagen så fanns det inga kvar...

Vet inte om det var något fel på deras databas eller om efterfrågan var enorm.(eller få kameror) ;)
 
D10 levereras ej

Hej,

beställde en D10 i förrgår från alpha digicom som idag (21/5) mededelade att de inte hade några D10 i lager och ej heller fått besked från Canon om när nya D10 kan leveras. Brukar det vara så eller kan detta innebära att Canon tänker lansera ny efterföljare och därför stryper D10 tills ev ny modell kommer (jmf med skiftet D60 till D10)? Det vore ju synd om det just nu blev ett glapp till en senare och DYRARE efterföljare. Någon som kan lugna en otålig D10 köpare?

Hälsn / John
 
JalleS skrev:
Hur pass tillgänglig är 10D nu? Jag har fått uppfattningen att den eventuellt är något svår att få tag på, stämmer detta?

--jalle

300D ägare som velar till höger och vänster. Nu fick jag tillfälle att prova en 10D och börjar fundera på en sådan istället...

Dustin (www.dustin.se) ska ha 10D i lager, kostar 15 368,75...
 
Hej,

tack för tipsen, avbeställde från alfa digicom och beställde från Hegetorn idag och fick deras sista exemplar av 10D, kommer inom ett par dagar. Således frid och fröjd.

Hälsn / John
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.