Annons

Tillbehör

Produkter
(logga in för att koppla)
Känns som jag hamnat i prylfacket, vilket känns konstigt. Jag har klarat mig bra med en Canon F-1 med tre gluggar i 20 år.

Min invändning mot billigare zoomar är att de är ljussvaga. Jag är bortskämnd med att fota med bländare 1.8 och har ofta fått problem med ljuset när jag fotat med de billigare ljussvara zoomar.

Vill man ha ett allroundobjektiv kanske Sigmas 28-200/3.8-5.6 kan vara något. Det är ju dock inte särskilt ljusstarkt... en av mina kompisar använder det och han verkar nöjd. Det kostar ungefär 3300:-

/Joakim

Bomelin är dessutom expert på att få lös pengar till att köpa fotoprylar...
Han är väl expert på att tillaga nudlar... ;)

Åh ja. Alla min DYRA fotoprylar köpte jag under tiden jag var höginkomsttagare med anställning på Framfab. Nudlar vettefan, men snabbmakaroner är jag en fena på!

Har för mig att du sa att du kunde ställa upp och vara expert i ett frågeforum vid namn: "hur man köper dyra fotoprylar och överlever på nudlar" eller var det utan mat???

har jag verkligen sagt det? ja, det kan väl stämma. jag äter i regel en gång om dagen, och då hemma hos flickvännens föräldrar... så om två veckor byter jag min F80 mot en EOS-1N :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar