sagan
Avslutat medlemskap
Tsss...en D30 kostar runt futtiga 4000:-Pongu skrev:
Vi analoga fotografer har ju dessutom råd med ett andrahus att sätta en kortare zoom på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tsss...en D30 kostar runt futtiga 4000:-Pongu skrev:
Vi analoga fotografer har ju dessutom råd med ett andrahus att sätta en kortare zoom på.
OK, den väger inte 1100 gram, och är väl lite längre än 20 cm, men den här hade fått bo i min kameraväska om det stod Canon på den, och den var vit ;o)Magnus_S skrev:
Blir inte klok på att det inte finns nåt "200-400 4-5.6 L IS USM" som är lika skarpt som 400/5.6 och utan skjutzoom och väger ca 1100g och är 20 cm i 400mm.
Ge mig!!
Samma pris som ett Canon 500/4 och nästan lika tungt... tror inte jag skulle vilja ha det som naturobjektiv, tar hellre 500:an. För sport däremot, vore super på ett enbenstativ.alcedo [E.F.S] skrev:
OK, den väger inte 1100 gram, och är väl lite längre än 20 cm, men den här hade fått bo i min kameraväska om det stod Canon på den, och den var vit ;o)
Det stämmer. Lika tråkigt som det är på vidvinkelsidan, lika roligt är det på telesidan )Räknar man 300 x 1.6 x 1.4 = 672 eller?
Vore grymt om det stämmer