ANNONS
Annons

Tack alla bögar, flator, transor, dragqueens och kings

Produkter
(logga in för att koppla)
Nupp, sverige är inte överbefolkat. Fast vi tillhör en minioritet i det sammanhanget...oxå. På sikt blir vi överbefolkade oxå.

Dessutom är det inte mitt resonemang utan stod i biologiböckerna i skolan. Aldrig nån som undrat över varför kossor försöker sätta på varandra när man placerar för många i samma hage?

Människan är väl i stort sett det enda däggdjur som satt detta ur spel till stora delar.

/Maverick

Calle S skrev:
Det kan jag å andra sidan hålla med om. Porr, oavsett sexuell inriktning, passar inte här.

De av bilderna jag såg var mer av det dokumentära slaget, över vad de sysslar med. Tidningen Foto, eller om det var Aktuell fotografi, har ju haft samlagsbilder och Andres Serranos konstbilder med människor badandes i diverse kroppslämningar. Sedan kan man förstås diskutera om vad som är konst och dokumentärt.

Hoppas någon som bor i kungliga hufvudstadens närhet dokumenterar "RosaLund" idag också... ska bli kul att se. För visst är det som Matthias skrev, de bjuder på sej själva. Fototillfällena står som spön i baken... eh backen...

Bilagor

• naughtyspanked.jpg
    naughtyspanked.jpg
    36.9 KB · Visningar: 3,787
Fräck bild, KG. ;-)

Var det ingen som fotade infantilisterna i tåget? Den växande skaran vuxna som känner att de måste bära blöjor och ha napp för att kunna leva fullt ut? Om något så kan de vara stolta över kunskaperna om hur man byter blöja. Bra att vara mästare på när de får egna barn. :)

Re: Re: Re: Re: Tack alla bögar, flator, transor, dragqueens och kings

Maverick skrev:
Överbefolkning och urbanisering är en av dagens största miljöhot och hot mot människan själv.
/Maverick
Skulle vara intressant att få reda på på vilket sätt just urbanisering är ett miljöhot.

sopberg och avfallshantering för att nämna ett...

Större industrier för att sysselsätta folk ett annat.

Mycket utsläpp i begrännsade områden i största allmänhet.

Samt att urbaniseringen tränger undan djur från deras områden.

Var stort reportage i NG om det för nått år sedan.

Mvh
Maverick

Maverick skrev:
Aldrig nån som undrat över varför kossor försöker sätta på varandra när man placerar för många i samma hage?

Är det inte ett dominansbeteende? Många djur juckar mot andra individer för att visa att de är de starka, "den betäckande vinnande hannen", oavsett deras eget eller den andres kön (eller ens art).

En tik kan jucka mot en liten människoflicka utan att för den skull vara homofil, pedofil eller tända på andra arter än sin egen. Det är en ren dominanshandling.

Placerar du för många kor i en hage så uppstår det lätt en splittrad rangordning.

Fredrik Johansson (Maverick) skrev:
Hmm, skulle många människor på ett ställe producera en större sammanlagd mängd sopor än om de var utspridda på ett större område?

Så många små insustrier är bättre än färre större?

Borde det inte vara enklare att hantera utsläpp som är begränsade geografiskt än att ha dem utspridda över ett stort område?

Om t.ex. alla Stockholms invånare (varav många idag bor i flerfamiljshus) skulle bo i vart sitt hus skulle inte det lägga beslag på en större yta dvs tränga undan fler djur?

Re: Re: fyF*N

xdork skrev:
Skärp dig och bespara oss dina homofoba och fascistiska uttalanden!

Ähum, homofoba?

Att lägga in en länk med anala rövknull med baj och äckelheter passar väl för helvete inte in här, det var det jag menade.
Så bespara oss länkar av den typen i fortsättningen, gay forum finns det säkert gott om. Här pratar vi foto

Yeap

Galaxens President skrev:
Jag tycker precis som Jim Hujjanen att länkar till bilder där en karl sticker in en knytnäve i baken på en annan karl inte passar på fotosidan, sådant får man syssla med annorstädes. Läs tråden innan ni börjar bråka, xdork, Calle S, chisel.

Jag hade inte velat se det om någon av parterna varit tjej heller.

Förstår inte varför detta skulle vara homofobt eller fascistiskt, men ni får kalla mig pryd om ni vill.

Tack Richard, slapp jag skriva det själv, fast det har jag ju redan gjort ;)

Men det är tyvärr så här i dagens Sverige, man får tydligen inte säga vad man vill.
Men det tänker jag göra ändå, för det är ett fritt land. Och den rättigheten kan ingen ta ifrån mig

Re: Re: yep

Calle S skrev:
"Vill ni böga så kan ni väl göra det nån annanstans och inte på fotosidan."

Jag upplevde det som homofobiskt av dig. Var det inte det ber jag om ursäkt.

Kan du sluta att larva dig med mitt namn nu?

ja, allt är lungt
jag slutar larva mig med ditt namn

Och semestern är slut,.. fy f*n

tormig skrev:
Fredrik Johansson (Maverick) skrev:
Hmm, skulle många människor på ett ställe producera en större sammanlagd mängd sopor än om de var utspridda på ett större område?

Så många små insustrier är bättre än färre större?

Borde det inte vara enklare att hantera utsläpp som är begränsade geografiskt än att ha dem utspridda över ett stort område?

Om t.ex. alla Stockholms invånare (varav många idag bor i flerfamiljshus) skulle bo i vart sitt hus skulle inte det lägga beslag på en större yta dvs tränga undan fler djur?

Leta rätt på artikeln och andra i ämnet så kanske du fattar själv sen. Jag har inga ambitioner att återge artikeln mer noggrant eller att lära upp andra här.

Juckande hundar kan vara ett dominansbeteende, det är helt rätt. Men vanligare är att det är understimulerade i sin vardag bara. Om det inte vore för att mina gammla böcker ligger nerpackade hos min föräldrar kunde ni ju få ISBN nummret och läsa själva istället, om man nu fick behålla den boken.

/Maverick

Helt otroligt vad ett litet tack kan göra...
och det var väl det jag misstänkte. Så fort man uttrycker respekt för gayrörelsen så blottläggs hur trångsynta vi är.
Till alla er som säger att människors lika värde inte gäller för vissa, vill jag fråga: Varför tror ni att den gäller för er? Ni har ju redan underkänt er själva.

/Matthias

Matthias skrev:
Helt otroligt vad ett litet tack kan göra...
och det var väl det jag misstänkte. Så fort man uttrycker respekt för gayrörelsen så blottläggs hur trångsynta vi är.
Till alla er som säger att människors lika värde inte gäller för vissa, vill jag fråga: Varför tror ni att den gäller för er? Ni har ju redan underkänt er själva.

/Matthias

Bra sagt!

Sedan undrar jag om någon mer har reflekterat över att det bara är karlar i den här tråden som gapar... Jag håller med om att porr, oavsett kön på deltagarna, inte hör hemma här - sedan kan man verkligen höja ögonbrynet över en del kommentarer/åsikter i den här tråden. Hu. //Liza

Jag tänker inte kommentera något av det ni skriver om nu! UTAN vill bara säga tack till Pride Paraden jag med. Var roligt att se så många ute på gatorna och i paraden. Hoppas på bra bilder nu! Får skicka iväg bilderna imorgon.
Såg en del av er på pride...Iallafall ni som stod efter Hornsgatan....

Jag tänker fota nästa år med.
Synd bara att jag inte mådde så bvra på söndag! Var tänkt att gå på pride tivoli då! men får hoppas dom har det med nästa år!

Tack igen....

ANNONS