Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ta bort album, hur?

Produkter
(logga in för att koppla)

Rei:No1

Aktiv medlem
Jag tänkte städa upp lite på min sida och vill ta bort gamla album och göra nya med nya bilder i, men hur gör jag då?
Jag har raderat alla bilder, men albumikonerna och namnen på dom är fortfarande kvar.

Under "Frågor och svar" så står de: "Hur tar jag bort ett album?
Svar: Det gör du via menyvalen 'Din Sida - Dina Album - (klicka på albumet) - Radera... (klicka på gråa knappen)"

Fast....NÄ, det funkar inte alls.
För det första så finns det inte nån "Din sida" utan "Min sida" Och där finns det inte nått "Dina album"
Går jag däremot in under "Mina bilder" så får jag fram alla mina album, men jag kan inte radera dom genom att "Klicka på albumet-Radera-klicka på gråa knappen".

Så hur gör jag?

Mvh Reino

Lyfter frågan igen - Hur tar ansvar bort Album. Det finns ingen knapp, som det finns för att ta bort bilder.
Jag skulle också vilja se en flik med en manual för - Hur gör man på Fotosidan -
// Conny

Tack David.
Men jag skulle önska att här var en sida med "bruksanvisning" om hur man jobbar med t.ex Album, ladda upp bilder, etc.
En sida som finns med i Menyn, alltså lätt att hitta.
// Conny

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar