nonno
Aktiv medlem
lottawe skrev:
Jag har inte vägrat något, däremot har jag hoppat över sånt från bl.a dig som jag upplevt varit till endast för att öka tjafset. Bl.a frågor genom förvrängningar med beskyllningar med. Såna som dels redan haft svar och som jag dessutom är fel person att svara på.
Frågan du vägrade svara på (eller om du hellre vill att det formuleras "hoppade över"), som handlade rakt och tydligt om hur du tyckte att fördelningen skulle se ut i DHS och utifrån det du tidigare skrivit, hade syftet att vara klargörande och därmed minska onödiga frågetecken (= minska tjafset). Så olika man kan tolka saker.
I så fall får jag väl bara förmedla att dina svar och bemötanden av mina enkla frågor och tankar har jag upplevt precis som du säger. Förvrängningar, glidningar m m så att det inte gått att hålla en tråd/linje. Det är min uppfattning.
Du har återkommit till detta tidigare och Ulf B har bett att det inte ska avhandlas i tråden. Har du mer att säga om just detta, föreslår jag som Ulf B att du tar det i min gästbok.
/Nonno