Tammy
Aktiv medlem
alf109 skrev:
Ett tipps till Ulf B, skriv aldrig något som rör dina funderingar om DHS eller dess medlemmar i någons gästbok, sådant väcker ont blod.
Sedan verkar det som om DHS har ett ganska stort stöd, eller åtminstone ett väldigt litet motstånd här på FS. Med tanke på att det av FS dryga 100000 medlemmar endast är en handfull som är öppet kritiska måste man nog anta att acceptansen för DHS är förvånansvärt hög. Skulle tro att det förhåller sig på det sättet att en mycket stor del av FS medlemmar inte bryr sig alls, relativt många tycker det är en kul idé och relativt få tycker att idén är fel eller att det ingår fel folk i gruppen.
Sedan är det alltid så att de som är missnöjda tenderar att vädra detta i högre grad än de som är nöjda, en ganska naturlig mekanism hos människan.
Så mitt tips är att sitta still i båten och låta denna relativt beskedliga vindpust blåsa över och ge DHS lite tid att utvecklas och komma igång.
Sedan håller jag med ulf B (där har jag svängt) om att någon form av intresse borde visas av medlemmar innan dom lägger sina röster på nya medlemmar, detta borde kanske avhandlas via mail dock.
Hmm..tror du det är så Alf? Det kan inte bero på att många kanske varken läser eller skriver i forumen? av nu dessa 100.000 medlemmar? Bara en fundering...
Ett tillägg: kanske borde man på första sidan lägga ut en enkel fråga till fs alla medlemmar vad det tycker om DHS och även alla andra nya påhitt, så kan man ju få en liten hum om vad flertalet tycker som faktiskt är medlemmar på denna fotosajt.
Typ att man klickar i vad man känner ) För det borde ju vara av intresse, för fy farao så många som är på väg att lämna denna sida. Lite synd.
Senast ändrad: