Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Sydsvenskan 21/8
- Trådstartare roffe88
- Start datum
Nån som skanna sidan?
/magnus (lundensare i 08-land)
/magnus (lundensare i 08-land)
mipert
Aktiv medlem
Blixt från höger med rejält nedmörkad himmel ger kräm i bilden.
Peters bild
Peter är riktigt, riktigt duktig. Alltid bra idéer.
Lite synd att kanten är så tydlig efter nedmörkningen. Men sådant har blivit vanligare tycker jag, att man slarvar med markeringarna i Pshp.
Peters bild
Peter är riktigt, riktigt duktig. Alltid bra idéer.
Lite synd att kanten är så tydlig efter nedmörkningen. Men sådant har blivit vanligare tycker jag, att man slarvar med markeringarna i Pshp.
Snyggt. Sysvenskan är nog en bra arbetsplats för fotografer med möjligheter att utvecklas.
Men tyvärr klagar måmnga av deras läsare på att de inte begriper bilderna. Exempel "Man fick ju inte se prästen, bara hans ena hand". Var går gränsen för hur långt bildspråket kan utvecklas på en tidning? läsarna utvecklas ju inte lika snabbt.
Men tyvärr klagar måmnga av deras läsare på att de inte begriper bilderna. Exempel "Man fick ju inte se prästen, bara hans ena hand". Var går gränsen för hur långt bildspråket kan utvecklas på en tidning? läsarna utvecklas ju inte lika snabbt.
Fotosidan redaktion 2
Aktiv medlem
Bilagan?
Jag är bara nyfiken på vad den omtalade bilagan handlar om, läste något om bild på framsidan.
//J
Jag är bara nyfiken på vad den omtalade bilagan handlar om, läste något om bild på framsidan.
//J