Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sverigeresan2 ?

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag ahr besvarat honom medans bosse avr i kina men föga respons har man ju fått. Förstår inte svårigheten i att förstå att det finsn dom som väntar på honom. Nä då ska han skicka iväg honom med någon vän till usa.
Gratis säger jag abra mer lekstuga än detta är finns inte
 
Grönbeck skrev:
Jag är rädd att den Bosse tog en tur till USA också, det verkade som att Kina-resenären inte hade fattat den enkla grejen att Bosse skulle åka runt i Sverige bland en massa entusiaster som otåligt väntade på sin tur sedan över ett år tillbaka...

Sanslöst...
 
Gagarin skrev:
Den Bosse som jag har i min ägo är tyvärr inte märkt med någon typbeteckning ;)

Har fortfarande inte fått någon adress dit Bosse ska härnäst, väntar otåligt...

Andreas! Vem fick du din Bosse av??? Jag antar att du fick honom av Maria?

Isåfall ska du skicka honom till nummer 41. Fredrik Sjögren. Du får själv kontakta honom och fråga efter hans adress!!

http://www.fotosidan.se/member/view.htm?ID=23824

mvh Charlott



39. Maria Moretto, Trollhättan
40. Andreas Nilsson, Umeå
41. Fredrik Sjögren, Motala
42. Staffan Öström, Västerås
43. Annelie Elfsö, Tullinge
44. Hanna Tammelin Västerhaninge (sthlm)
45. Anders Wikström Norrköping
46. Magnus Odelrot Göteborg
47. Jörgen Eriksson Skogås
48. Richard Abrahamsson, Uppsala
49. Anders Ekdahl-Ohlsson, Helsingborg
50. Maren Vallström, Kramfors
51. Johan Örneblad, Göteborg

53. Fredrik Bergh, Malmö
54. Daniel Ottosson, Växjö
55. Peter Lindholm, Farsta
56. Martin Henriksson, Sollefteå
57. Jakob Hammarbäck, Uppsala
58. Henrik Jörgensen, Landskrona
59. Bilal Chebaro, Stockholm
 
Nästa adress????

Jag har Bosse hemma hos mig nu...

Problemet är att jag har mailat nästa på listan men har ej fått något svar..
Vad gör jag då??? kan nån förklara för mig antingen genom att maila mig [email protected] eller att skriva här.

MVH

Fredrik
 
Re: Nästa adress????

FredrikSjogren skrev:
Jag har Bosse hemma hos mig nu...

Problemet är att jag har mailat nästa på listan men har ej fått något svar..
Vad gör jag då??? kan nån förklara för mig antingen genom att maila mig [email protected] eller att skriva här.

MVH

Fredrik

Hur länge sen är det du mailade Staffan? Ge det ytterligare nån dag eller två och om Staffan inte hör av sig så hör av dig till Annelie som är nästa på listan efter Staffan.

http://www.fotosidan.se/member/view.htm?ID=12886

(Om Staffan kanske är ute och reser eller inte haft fungerande mail eller utav annan anledning inte kunnat skicka tillbaka sin adress så är det ju bara att hojta till så plockar vi in honom på lämplig plats i listan).
 
Fredrik, din mail studsar hela tiden så därför skriver jag svaret även i tråden!!

Lägg upp honom bland dina bilder som vilken vanlig
bild som helst. Därefter går du in på "din
sida"->"dina album och bilder"->"visa" på Bossebilden,
då får du uppe i högra hörnet info om att lägga bilden
i pool, välj där Bosses resa. Jag bör ha gett dig
rättigheter att lägga upp i poolen, blir det problem
hör av dig igen!

mvh Charlott
 
Bosse har landat

i min brevlåda i Tullinge.
Han var lite hungrig men hade klarat resan bra.
Efter en lätt lunch så bekantade han sig med Leo - 6 veckor och störtcool ;-)
I morgon är det dags för hans fotosession!
 

Bilagor

  • bosse o leo.jpg
    bosse o leo.jpg
    45.5 KB · Visningar: 223
Fler avhopp...

Anders hade också hoppat av men stod kvar på listan. :-(
Försöker nu igen och hoppas på tredje gången gillt.
Bosse vill resa vidare :)
 
Jag ahr aldrig motagit bosse utan den mail jag skrev iett tidigare inlägg är den mail på vilken jag skulle kontaktya personen som har bosse nu.
 
Ville bara meddela att jag har Bosse nu och kommer ta en bild och försöka skicka den till helgen, tyvärr låg den på posten någon dag innan jag hämtade ut den... (visste ju inte att det var Bosse som väntade på mig) /Magnus
 
Bosse och jag har pratat Kristen tro här nu hela eftermiddagen, han är mycket intresserad och har många frågor, han har mött så mycket olika människor och hans resande har fått honom att bli mycket intresserad av olika saker. Han läser bibeln och har testat olika kors :) .. Han tycker att det är intressant att utforska på egen hand, och det var han som frågade mig om min tro och började läsa....

Han satt och läste mina favorit verser i rommarbrevet kapitel 8 när jag tog bilden:

Rom 8:38 Ty jag är viss om att varken död eller liv, varken änglar eller andemakter, varken något som finns eller något som kommer, varken krafter i höjden eller krafter i djupet eller något annat i skapelsen skall kunna skilja oss från Guds kärlek i Kristus Jesus, vår herre.

:)
 

Bilagor

  • bossedsc05402.jpg
    bossedsc05402.jpg
    42 KB · Visningar: 352
Helgen 18-19 Mars

Nu har Bosse varit med och kollat melodifestivalen och varit på söndagspromenad nere vid älven och älvsborgsbron...

Dessa 2 personer hoppar av:
47. Jörgen Eriksson Skogås
48. Richard Abrahamsson, Uppsala

så nu är Bosse påväg till:
49. Anders Ekdahl-Ohlsson, Helsingborg

Ha en skön vår!!

/Magnus, Göteborg
 

Bilagor

  • bosse2bild.jpg
    bosse2bild.jpg
    36.8 KB · Visningar: 297
Bosser har anlänt och sitter just nu och väntar på att få komma med på en liten utflykt som jag planerat sedan länge....

// Anders
 
Bosse fick vara med på en vanligtvis grabbig pokerkväll, som denna kväll förgylldes av en skön donna.
 

Bilagor

  • dscf4591.jpg
    dscf4591.jpg
    49.8 KB · Visningar: 263
Bosse har jag här. Just flyttat så blev lite tok med paketet och han fick sig en runda till min gamla adress med. Hämtade honom på Posten på min födelsedag, men blev inge firande eftersom folk hade varit sjuka.
Har inte tillgång till internet varje dag (blev snabbsök på Sverigeresan och så skriva detta), men Bosse vill iväg. Han gillar inte att bo i Sandviken längre utan längtar efter äventyr. =)

Finns på [email protected] inloggad på mobilen på MSN oftast om kvällarna. Så skulle vara tacksam över en adress eller något så Bosse skulle kunna åka vidare.

Går in och kollar min email så ofta jag har tillgång till internet. Så så fort jag får tag i nästa person så åker Bosse vidare.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.