Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sverigeresan2 ?

Produkter
(logga in för att koppla)
Då har jag precis släppt ut Karlsson den 1:a från påsen och i morgon glider han med mig till jobbet.

Må väl, Peter
 

Bilagor

  • namnlost-1.gif
    namnlost-1.gif
    39 KB · Visningar: 355
Så när Karlsson från den första Sverigeresan dyker upp efter ett par års försvinnande, så ramlar han rakt in i Bosses äventyr. Det här blir mer och mer virrigt..
 
hehe hur f-n kunde man missa det? läste förra inlägget men reflekterade inte över det alls :)
 
beataK skrev:
Oj tänk om Bosse tänker besöka mig när jag är bortrest (mitten av juli) ja ja i värsta fall får han göra 2 besök i Trollhättan där jag kommer vara på semester (min gamla hemstad).

Isåfall hade han fått göra 3 besök där eftersom jag ännu inte planerat att hoppa av listan. :D

Kul att se att något händer men synd att det är så rörigt.

Angående varför folk inte kan ladda upp i Bosses pool så beror det på att Magnus lägger till varje medlem där när den har haft Bosse.

Undrar dock var Magnus är.
 
Bosse reser vidare till Beatrice nu! Mannen som stod efter mig på listan hoppade av.

mvh Charlott
 
OK nu kommer frågan åter igen är den EN elelr TVÅ bosse ut och från vilekt håll går vilken. Har för mig vi sa en från vardera håll tycker dock det går JÄVLIGT seg bakifrån på listan HALLÅ VAD HÄNDER????????
 
Vill bara meddela att Bosse har anlänt helskinnad här hos mig idag. Han verkade lite sur över att jag och sambon just nu äter smalmat och att det därför inte fanns något att frossa i i vår kyl. I morgon skall han få fälja med mig och barnen på stan, man måste ju visa upp stället. Tror ni han vill besöka pansarmuseéet?

Bosse sover nu sött i miin minstings säng, han blev dock lite förbryllad av att träffa på Karlsson där och trodde oss inte när vi försökte säga att det bara var en Karlssonkopia.

Har mailat Eva som är näst på listan för att få en adress så Bosse får åka vidare om några dagar.
 
Tänkte bara meddela att Bosse är framme på lidingö och hade sån tur att han kom på min födelsedag så han har stoppat i sig både det ena och det andra här under kvällen....

bosse01.jpg
 
mill skrev:
ladda upp den i ett album, tryck på knappen "lägg i pool"

försökte det precis men jag kommer inte åt poolen om Bosses resa :(
Det är väl Magnus som ska aktivera så att man kommer åt att lägga in bilder där har jag förstått men han verkar ju vara på en oooootroligt lång resa eftersom han inte varit inne här på fotosidan sen i mars.

Bilden finns i alla fall i mitt album numera

http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm?set=lp&ID=446889
 
Jag har nu mailat fotosidan igen om att vi inte kan lägga upp i poolerna. Mitt första mail till dem kanske inte kom fram eller försvann bland övriga semestermail... Hursomhelst nytt försök är gjort!

mvh Charlott
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.