Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sverigeresan2 ?

Produkter
(logga in för att koppla)
Oj tänk om Bosse tänker besöka mig när jag är bortrest (mitten av juli) ja ja i värsta fall får han göra 2 besök i Trollhättan där jag kommer vara på semester (min gamla hemstad).
 
Tänkte skicka Bosse vidare men jag hittar inte John Andersson, Lofoten, Norge.

Nå'n som känner till honom?
 
jag har nu gett min information till den som har bosse!

Så den kommer rätt här i sverige blev ingen norge tur.. =(

men det ska nog bli bra endå ska ni se!
 
Alltså för h-vete nu börjar jag lessna rejält.
det ska gå runt 2st bossar så var står det stilla nu IGEN. Ska vi inte lyckas slutföra detta denna sommar heller hmm skandal. Var är dom båda bossarna nu och hur ser listan ut.
 
Jänkarna åkte till månen med en si så där 100 000 personer inblandade i det projektet. Vi klarar inte ens av att kuvertera en nallebjörn.


Funderar på var gränsen går för att ett samarbete med ett gemensamt mål ska fungera. Tydligen är 60 personer för många....
 
jag tycker vi kör en om-anmälan. de som är med på listan och fortfarande vill vara kvar måste aktivt anmäla sig igen -- alla andra stryks.

låter det som en bra idé?
 
Jag står på kö efter John som enl listan ska ha den nu. Ska leta fram basebollträet och se om han är hemma :)
 
Är det ok att hänga på?? I så fall vill jag vara med , det verkar vara en kul grej ;-)

Micke Kardell Halmstad
 
mill skrev:
jag tycker vi kör en om-anmälan. de som är med på listan och fortfarande vill vara kvar måste aktivt anmäla sig igen -- alla andra stryks.

låter det som en bra idé?

okej, jag håller inte i det alltså :)
 
Hur går det med den nya listan? Blir det nån eller vad händer?
Vem är ansvarig för adresserna numera?
 
Det lättaste måste väl ändå vara att behålla den gamla listan och de som inte vill vara med säger till när de efterfrågas sin adress? Då är det ju bara att hoppa över och ta kontakt med nästa på listan.
 
JO det kan jag iof hålla med om....
Men den stora frågan är ju var Bosse/Bossarna är?!?!?!?! Är det nån som vet det?
 
Har glädjen att meddela att Bosse kom till mig idag med personligt bud. Jag ska skynda mig med att plåta honom och sedan skicka vidare... Kan nästa person på listan efter mig skicka sin adress i ett mail så skulle jag bli glad.

Mvh
/D
 
Har 57. Jakob Hammarbäck, Uppsala fått bosse ännu eller har nån tappat honom igen (alltså den bosse som skulle gå bakifrån i listan. Nu vill jag fan veta vad som händer
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.