Annons

Sverigeresan2 ?

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej Helena!

Jag kan tyvärr inte säga bu eller bä...
Som Marie precis nämnde så har alla rätt till sin egen vecka!
Men det hindrar ju inte dig ifrån att kontakta respektive på listan o fråga om dom har lust med ett litet byte!
För min del spelar det inte roll om ett byte sker, men jag vill gärna att du/ni kontaktar mig o berättar det om nu så sker!

Kan inte säga mer än lycka till....=)

///Mange
 
Magnus!

Kan man se listan någonstans och var Bosse befinner sig just nu?

Jag tänkte försöka beräkna när han kommer till mig då jag sticker till varmare breddgrader snart och blir borta i tre långa veckor!

Riskerar jag att han dyker upp hos mig under just dessa veckor tänkte jag hoppa av listan alt. hoppa in sist eller vad som känns ok för folk!

MVH
/Mie
 
Hej Marie!

Det jag vet är att Andreas Björk nr 10 är klar med honom. Och ville ha adressen till näste man.
Han skrev inlägget den 10 oktober.

Så antingen är han på väg till Tom Airaksinen nr 11, eller så har han kommit fram dit.

Ha det så bra!

Marie
 
Är det nån plats kvar på listan ?
Jag var med på orginallistan men har inte haft internet på ett tag p.g.a. flytt och krångel med felia, så jag har inte kunnat skriva mig på den nya listan..
Skulle vilja vara med om det är nån plats kvar.

/Daniel
 
Daniel! :

Om ingen som ligger senare på listan än jag vill byta plats med mig kan du få ta min plats eftersom jag troligen inte är i Sverige när Bosse kommer.

Så kanske får du min plats ;-)

Alla andra på listan!:
Någon som vill byta plats med mig? Jag har plats 14 och Bosse är hos Anders som har plats 10 nu.

MVH
/mie
 
Byte

Jag byter väldigt gärna, är på plats 35 och ser gärna att Bosse tittar förbi mig så snart som möjligt :)
 
Sofia! Kanoners, bytt är bytt kommer aldrig igen!!

Magnus: fixar du eller hur går vi till väga?!

/mie
 
The_Smurf skrev:
Är det nån plats kvar på listan ?
Jag var med på orginallistan men har inte haft internet på ett tag p.g.a. flytt och krångel med felia, så jag har inte kunnat skriva mig på den nya listan..
Skulle vilja vara med om det är nån plats kvar.

/Daniel

Originallistan är inte utbytt. Du ligger kvar på plats nr 15 om du har skickat din adress till Mange så han kan skicka dig Bosse när det är din tur.
//Maria
 
Hej alla glada!!!
Här är listan komplett som fäljer...

1. Magnus Jansson, Sthlm
2. Roland Magnusson, Sthlm
3. Anders Mårtensson, Lund
4. Marie Jarleskog, Linköping
5. Viktor Olsson, Örebro
6. Erik Carlsson Baubeta, Sthlm
7. Martin Alexandersson, Gävle
8. Viktor Gunnarson, Ljungskile
9. Kenneth Eriksson, Gislaved
10. Andreas Björk, Lund
11. Tom Airaksinen, Sthlm ev Linköping
12. Lena Karlsson Viken (Skåne)
13. Helena Karlsson, Linköping
14. Sofia Lundsröm, Umeå/Skellefteå
15. Daniel Selin, Falun
16. Rolf Holmberg, Malmö
17. Johan Ström, Sthlm
18. Lars Michelgård, Örebro
19. Magnus Egger, Göteborg
20. Johannes Hansson, Umeå
21. Jan Lindahl, Sthlm
22. Bengt Grönbeck, Trollhättan
23. Sonny Mattsson, Enköping
24. Håkan Ringaman, Borås
25. Roger Sundling, Rimbo
26. John Andersson,Lofoten, Norge
27. Daniel Wikström, Sundsvall
28. Charlott Jonsson, Årsta
29. David Sjunnesson Furulund ( Skåne)
30. Béatrice Karjalainen Boden (Norrbotten)
31. Eva Grönroos, Lidingö
32. Peter Honungsmåne, Green Valley
33. Tomas Hjärtström, Umeå (Skidåkning)
34. Fredrik Hultqvist, Undersåker (Jämtland,Åre)
35. Maria Mossle, Stockholm
36. Fredrik Beskow, Huddinge
37. Ingrid Hanze, Hallstavik (Roslagen, Uppland)
38. Kenneth Tessem, Ingarö, Stockholm
39. Sten Moberg, Södertälje
40. Maria Moretto, Trollhättan
41. Andreas Nilsson, Umeå
42. Fredrik Sjögren, Motala
43. Staffan Öström, Västerås
44. Annelie Elfsö, Tullinge
45. Hanna Tammelin Västerhaninge (sthlm)
46. Anders Wikström Norrköping
47. Magnus Odelrot Göteborg
48. Jörgen Eriksson Skogås
49. Richard Abrahamsson, Uppsala
50. Anders Ekdahl-Ohlsson, Helsingborg
51. Maren Vallström, Kramfors
52. Johan Örneblad, Göteborg

54. Fredrik Bergh, Malmö
55. Daniel Ottosson, Växjö
56. Peter Lindholm, Farsta
57. Martin Henriksson, Sollefteå
58. Jakob Hammarbäck, Uppsala
59. Henrik Jörgensen, Landskrona
60. Bilal Chebaro, Stockholm

Det är klart att man får byta sins imellan!
Skönt att det gick att lösa på ett sådant smidigt sätt!

Daniel: Du har ju din plats på listan som nr,15!
Så du är reda med på listan och lär få besök dom närmaste veckorna!!

Vad beträffar alla kort så kommer det att bli 58 kort totalt 'om' ingen mer strular till det!
2 personer har redan strulat till det pga olika omständigheter.
Andreas laddar upp sin bild under torsdagen förhoppningsvis!
Så 58 kort blir det....hoppas jag!!!


Hoppas ni alla har det bra!!


///Mange
 
Hmm ok, sorry.. Lite förvirrad, sådär som man lätt blinår man är internetberoende och tvingas vara utan nät i 1,5 månader :/
Men så kul.. ser fram emot att få träffa Bosse.. synd att han inte var här i Söndas när jag plocka tre kundkorgar med Trattkantareller.. hade behövt hjälp med plockandet.. Var tvungen att lämna allt för mycke.. :(
 
Hej Alla...

Tack snälla för alla komentarer om bye resan till scotland och så!.. Självklart har alla rätt till sin vecka .. Och jag hoppas att man har utnytjat den väl!... hummmm ska bara se om jag hittar til bilderna med... *ler lite lätt* jag åker till scotland fler ggå och han kan ju komma då.. om inte så någon annan stan...!

Hoppa satt det inte e för kallt i norrland för Bosse nu och ser fram imot att höra hur han har haft dte!....
Annars Ha det Jättebra.../// Helena...
 
Bosse bör väl komma till mig nu.
Imorgon? Hoppas han är på väg!!
Behöver ha honom här senast fredag eftersom jag åker på tisdag och hade räknat ut att han skulle komma i god tid även om han var en vecka hos företrädarna.
Nån som vet??
// Lena
 
Hälsning från Bosse

Hej allihop!

Jag har nu kommit fram till Tom i Linköping, något tilltufsad men vid gott mod. Tyvärr fick jag ligga på postkontoret två dagar eftersom Tom har varit bortrest. Ni må tro att jag var hungrig när Tom äntligen lyfte upp mig ur paketet. Tur att studentkylen var full av vaktelägg och brässerad kalvaladåb!

Tom har bett mig hälsa att han skall göra sitt allra bästa för att fotografera mitt Colgate-leende och skicka mig till Lena Karlsson så fort som möjligt, men jag hinner nog tyvärr inte fram till i övermorgon.

Det var allt för tillfället, vi hörs!

/Bosse
 
då vet jag att han är i säkerhet.Jag tar hand om Bosse när jag kommer hem nästa söndag och lovar att jag ska snabba mig då.
Min lilla make får väl undehålla honom och ge lite mat. Bosse får sitta i min min fotölj så kan dom titta på tv tillsammans och längta efter mig. :))
 
Jo, tack, det går bra. Med fara för liv och lem (knivmannen verkar fortfarande inte ha gripits) var jag och Bosse ute och lekte alldeles nyss.

Tidigare i kväll pratade jag med Lena, som meddelade att jag inte behöver stressa. Hon kommer nämligen inte att kunna fota Bosse under sin resa, och även om jag skickar honom i morgon så hinner hon inte ta sig an honom innan hon åker.

Bosse får nog följa med mig i morgon också - jag har en spännande idé som jag tror kan bli bra!

P.S. Inte ett ljud till Bosse om morgondagen - det skall bli en överraskning!
 
Tjena!
Det låter bra att Bosse o du fortfarnade är vid liv efter knivdåd o liknande....!

Har Lena meddelat när hon kommer hem igen?


/M
 
Ett par inlägg ovanför detta skriver Lena att hon kommer hem söndag nästa vecka, dvs. 31 oktober... Jag skickar Bosse absolut senast nu på måndag, så det blir inga problem.

Ha det fint allihop, jag lägger upp bilder så fort jag kan!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.