Annons

Svar från Advokat ang "svarta listan-tråden"

Produkter
(logga in för att koppla)
elmfeldt skrev:
Lotta. Varför skulle du hamna där? Eller varför förstod du inte att jag menade allvar med min fråga?
Jag tycker faktiskt att procentsatsen var såpass tilltagen att radering skulle kunna vara en god sak om någon uppnår den procenten. Sen att man inte bygger funktioner för sånt vet jag..

Jag tvivlar starkt på att särskilt många om ens någon skulle uppnå den procenten, och skulle någon det fixar ni väl det manuellt?
 
lotelo skrev:

Förresten, kanske fotosidans admin kan lägga in en funktion som raderar medlemmar för gott om de t e x skrivit mer än 75% "skitinlägg"(lögnaktiga, elaka, personangrepp e t c), eller om de skapat uppvigling med mer än t e x 25% av sina skrivna inlägg. Undrar vilka/vilken som skulle ryka då?

Lotta - jag skulle vilja se det script som klarar av en sådan funktion! Och jag skulle vilja se den formel som fotosidans admin skulle vara tvungna att använda för att räkna ut det du nämner!

Kan bara säga att det du föreslår är omöjligt!

Joakim - som ber om ursäkt för att han lämnade ämnet!
 
121an skrev:
Anledningen till att jag inte nämnde något namn i mitt tidigare inlägg var för att jag ansåg det inte var vesäntligt utan angav kema.net som helhet i stället då jag anser att det inte är bara medlemen Niklas W som står ansvarig

Det var inte ditt inlägg jag främst syftade på, utan "Nicklas Anderssons" (Den fejkade/raderade medlemmen).
 
John. Då förstod jag. Missuppfattningen från mitt håll låg i att jag såg de du syftade på synonymt och trodde du hade ytterligare en i åtanke..

Grejen med pajkastningsdiskussionen/erna är ju att det snackas om dem ofta. För att det ska kunna bli "riktig" pajkastning krävs väl att minst två personer deltar? och oftast uppfattar jag det inte som att särskilt många deltar, ens när en kastar..

Jag har nog fått ta emot fler pajer än jag kastat, men känner inget behov att ge igen med samma mynt.

David. Jag är för funktionen som raderar dem som kastat 100 pajer också;)
 
Fråga honom

Ring honom och fråga så du kan skapa dig en egen uppfattning tycker jag vore bäst mer än att fråga andra här? Är du riktigt nyfiken så ring till polisen och be dem kolla upp om det finns en polisanmälan mot denna person. (offentliga uppgifter)

Personligen tycker jag du ska ta din kamera och gå ut och ta bilder istället än att delta i skitsnacket.

Ha det så bra
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.