MattiasBredberg
Aktiv medlem
Det gjorde Kameraexperten från början också...
Hela saken är att detta verkar vara alldeles för bra för att vara sant och oftast visar det sig vara just det förr eller senare.
Och hemelekronikbutiken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det gjorde Kameraexperten från början också...
Hela saken är att detta verkar vara alldeles för bra för att vara sant och oftast visar det sig vara just det förr eller senare.
Lite off topic men när vi ändå är inne på Tradera-säljare så undrar jag om någon haft med Cameracorner att göra. Tydligen någon som tar hem optik via USA och då till skapligt mycket billigare än vad som går att köpa här i Sverige. Han verkar bara ha positiva omdömen från folk som också köpt dyrare produkter.
Netmistic Universe LLC har registrerat 4 domäner...
- supernice.info
- netmisticuniverse.com
- savkas.com
- hostatic.com
savkas.com ägdes av och var webbplats för Savkas Media Logic Ltd i England (firman nedlagd).
Webbplatsen hostades ett tag hos svenska webbhotellet elvahost.com (nuvarande Svenska domäner AB).
Elvahost ägdes och förvaltades av...Savkas Media Logic Ltd.
Ägare av Savkas Media Logic Ltd var Savkas Media International.
Kontaktmail för supernajs.info är [email protected].
Googla toxinac.
Resten får ni klara själva.
det går inte längre att komma in på www.supernice.info utan man blir dirigerad till tradera direkt.
EDIT: sen måste jag bara skriva att dom har 116 avslutade auktioner och 13 omdömmen..
undrar hur många som väntar på produkter nu?
dom har även 28 annonser som går ut om ca 2tim 30 min
ALLA inom loppet av 3 min.
sen har jag återigen mejlat dom angående leverans om min vara, jag fick samma svar som förra veckan att FedEx har bokat upphämtning och jag borde få ett kolli id när som helst.
det svaret har jag fått sen den 9/1
jag tror inte någon har tipsat polisen än, inte jag i allafall, ska nog till att göra det denna vecka som det ser ut nu.
ja, dom tog ej paypal över 2000 kr. dock så har jag bara betalat 2300, måååånga andra som har betalat betydligt mer som riskerar att bli blåsta.
hmmm, eftersom det är ett lägre belopp så är det inte osannolikt att affären avslutas korrekt.
Det finns en massa varningssignaler:
1 Ingen adress
2 Ingen hemsida
3 Inga namn
4 Inget organisationsnummer
5 "Huvudägare" eller vad man ska kalla det för som har en minst sagt flummig hemsida
6 Huvudägare som har fejkadress
7 Massor med nya produkter
8 Nästan inga omdömen
9 Garantier otydligt
Ska bli spännande att se hur det går.