VisualD
Aktiv medlem
Jag fick inte svar men det är nu säkert att han är helt ärlig.Mathias_vmo skrev: Hej,
jag har följt den här tråden snudd på sedan start och eftersom man efterfrågar någon som faktiskt fått sin kamera levererad, skapade jag just ett konto för att bekräfta detta.
La ett bud och vann, Nikon D600 för det blygsamma priset av 9300 kr, precis i min smak (både kamera och pris).
Jag har idag mailat med Mathias Lyckesand på en extern adress jag sökt upp. Han är nöjd med sitt köp och allt verkar ha gått rätt till. Mitt ifrågasättande var ogrundat och jag bett om ursäkt.
/Tomas
Jag hoppas verkligen att folk inte tar misstankar som ett personligt påhopp då det hela handar om att hjälpa andra. Varken jag eller någon annan här tjänar något på undersöka och ev varna, jag är bara glad om allt går rätt till. Jag blir glad varje gång misstänksamheten visar sig felriktad och folk talar sanning, hoppas det förtsätter i det spåret.
Bakgrunden till misstänksamheten är att jag och många andra blivit blåsta över internet och det är otroligt lätt att stjäla identiteter på internet, se bara på varningen inne på köp&sälj här på Fotosidan.