Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
STRESS! - Får inte formatera minneskortet! Uppdrag om några timmar!
- Trådstartare mysk
- Start datum
AJD
Aktiv medlem
Oavsett vilket format jag formaterat mina kort med så går det alltid att formatera kortet i kameran, borde gälla även dig, men du förefaller ha provat, vilket i sådant fall betyder att kortet ev. är behäftat med ett problem. Fungerar det att skriva/läsa på i datorn verkar du ha problem med kameran.
mvh anders
mvh anders
mysk
Aktiv medlem
Det blev att köpa nytt kort. Men irriterande o ha ett dyrt minenskort ligga obrukligt.
Ska testa o formatera de på nytt. De e lite konstigt för jag har aldrig lyckats formatera mina minneskort via kameran. Jag trycker Ikonen med soptunnan och fokuspunktknappen då börjar de blinka Form. Men den blir inte formaterad iaf
Ska testa o formatera de på nytt. De e lite konstigt för jag har aldrig lyckats formatera mina minneskort via kameran. Jag trycker Ikonen med soptunnan och fokuspunktknappen då börjar de blinka Form. Men den blir inte formaterad iaf
IronDavid
Aktiv medlem
Det blev att köpa nytt kort. Men irriterande o ha ett dyrt minenskort ligga obrukligt.
Aha!
Du måste klicka på båda knapparna en gång till när FORM blinkar! : )
Problemet förhoppningsvis löst!
Föresten, har du två kort i så finns det (troligtvis) ikoner för kort 1 resp 2.
När FORM blinkar kan du välja vilket kort du ska formatera, 1 eller 2. Välj
på bakre hjulet innan du åter igen klickar på båda knapparna...
Så fungerar det på min D3a iallafall...
Kolla annars manualen under typ formatering av minneskort eller så... : )
MVH /David.
Senast ändrad:
Mesch
Aktiv medlem
Aha!
Du måste klicka på båda knapparna en gång till när FORM blinkar! : )
Problemet förhoppningsvis löst!
MVH /David.
Jepp en gång för att "ladda funktionen" och en gång till för att starta formateringen.