Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
"STORA" KATT-tråden!!
- Trådstartare HannesNikon
- Start datum
hitanditan
Aktiv medlem
Våran prinsessa
Våran Pizzen vet att ha det bra,hon vräker ut sig på bästa soffan och lägger sig på oss när vi ska sova eller titta på tv. Hon ligger inte som vanliga katter i fotändan, nej hon ska ligga på ryggen eller magen på oss. Enormt sälskaplig är hon också, sitter jag vid datorn för länge lägger hon sig i mitt knä och kurrar ljudligt. En skön katt med andra ord.Hon är inte renrasig men kallas ofta skeppskatt med sina extra tår(lovikavantar)
Våran Pizzen vet att ha det bra,hon vräker ut sig på bästa soffan och lägger sig på oss när vi ska sova eller titta på tv. Hon ligger inte som vanliga katter i fotändan, nej hon ska ligga på ryggen eller magen på oss. Enormt sälskaplig är hon också, sitter jag vid datorn för länge lägger hon sig i mitt knä och kurrar ljudligt. En skön katt med andra ord.Hon är inte renrasig men kallas ofta skeppskatt med sina extra tår(lovikavantar)
Bilagor
Mjukisbyxor
Medlem
Janne H
Aktiv medlem
Rörliga bilder
Här kan ni se en liten film på mina två, följer lika bra som kopplade hundar på skogspromenaden;
http://www.fjh.se/qt.php?film=100601sof.mov
Dra gärna upp ljudet då det är liiite svagt i filmen.
/Janne Höglund
www.helikopterbild.se
Här kan ni se en liten film på mina två, följer lika bra som kopplade hundar på skogspromenaden;
http://www.fjh.se/qt.php?film=100601sof.mov
Dra gärna upp ljudet då det är liiite svagt i filmen.
/Janne Höglund
www.helikopterbild.se
OFjeldstad
Ny medlem
MrKarisma
Aktiv medlem
Fy vad jag älskar katter! Vi åkte till min farbror och hälsade på när jag var liten.. Han hade två katter, en perser och en norsk skogskatt som hette Simone. Simone var grå-vit med ett creme-färgat bakben och en cremefärgad fläck mitt i pannan.. Så jävla fin! Simone o jag blev förälskade direkt. Så vi tog helt enkelt med henne hem Fy fan vad jag älskade den katten.. Hon kom alltid när jag var ledsen för att trösta och kom som en hund när jag ropade på henne.. När jag kom hem från skolan så kom hon alltid springandes och då fick jag gå ned på knä och böja mig fram så hon kunde springa rätt på och knocka mig i pannan O så pratade hon.. o gud vad hon pratade.. om allt möjligt hela tiden, hon försökte alltid säga vad hon ville, fast på kattspråk då förstås.. Hon var nog min enda riktiga vän under hela uppväxten. Jag kan gråta bara jag tänker på henne idag.. Faktum är att tanken på henne väcker mer känslor än några andra människor jag någonsin träffat.. Är det konstigt? Samtidigt som jag vill skaffa katt så är jag livrädd för att jag ska få en sån där tråkig tjurig katt som är konstig. .Jag vill ju ha en såndär med tydlig personlighet och som är snäll och lekfull som Simone var..
Digitalbrus
Aktiv medlem
ceicli
Medlem
Junior
Han heter så för att han var så lik min första katt, Pysen.
Pysen dog 19 år, 52 v gammal för 7 år sedan.
Junior blir 13 år i september.
Han bor hos min bror där det finns fler katter.
Axel (som brorsan och jag är lite oense om vems han är. Enligt brorsan dotter så är alla katter hennes så... *s*), också 13 år iår och
Lilla Grå (eller någon variant på det). Han har samma mamma som Axel. Blir 7-8 år iår.
Ska se om jag hittar foton på dem också. =)
Han heter så för att han var så lik min första katt, Pysen.
Pysen dog 19 år, 52 v gammal för 7 år sedan.
Junior blir 13 år i september.
Han bor hos min bror där det finns fler katter.
Axel (som brorsan och jag är lite oense om vems han är. Enligt brorsan dotter så är alla katter hennes så... *s*), också 13 år iår och
Lilla Grå (eller någon variant på det). Han har samma mamma som Axel. Blir 7-8 år iår.
Ska se om jag hittar foton på dem också. =)
Bilagor
PeterK
Aktiv medlem
Måste ju givetvis lägga in min Storkatten då förstås .....
Visa bilaga 122669
Ha en bra vecka.
Glenn
gillar denna bild. Kan någon upplysa mig om ljuset för denna bild?
ACfotoamatör
Aktiv medlem
BW_62
Aktiv medlem
Här är min kisse, Folke. Bilden tagen med en billig kompaktkamera.
http://www.iimmgg.com/image/2d419b00a89d2dc33c2efe9c3e7bed1f
http://www.iimmgg.com/image/2d419b00a89d2dc33c2efe9c3e7bed1f