Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
"STORA" KATT-tråden!!
- Trådstartare HannesNikon
- Start datum
afe
Aktiv medlem
Kattan Pekka som vi tyvärr var tvungna att ta bort på julafton då hon fått en stroke eller nåt i den stilen.
Vi kommer sakna henne (ja, det var en hona trots namnet) på våra promenader.
Som tur är har vi fortfarande kvar Pekkas stenkorkade son Hjalmar ...
... och hennes systerdotter Smulan (till höger)
Vi kommer sakna henne (ja, det var en hona trots namnet) på våra promenader.
Som tur är har vi fortfarande kvar Pekkas stenkorkade son Hjalmar ...
... och hennes systerdotter Smulan (till höger)
perstromgren
Aktiv medlem
gunnargren
Aktiv medlem
EJM68
Aktiv medlem
Är det en Devon Rex?
Nej, jag säger att hon är en klassisk siames, men pga att hon saknar stamtavla får hon bara benämnas huskatt. Min sambo importerade henne från Algeriet som hittekatt.
Obnoxious03
Ny medlem
elektronikfreak
Aktiv medlem
En av mina älsklingar - Tusse - Brittiskt Korthår, stortrivs på min strandfastighet nere vid Kalmarsund. Största hotet är rävar (väldigt få) o havsörnar (väldigt många).
Fler bilder finns på: http://www.fotoalbumet.se/elektronikfreak
Fler bilder finns på: http://www.fotoalbumet.se/elektronikfreak
Bilagor
EJM68
Aktiv medlem
Var du oskyddad? De lär kunna klösa och bita ganska bra.Här är en bild på en kisse som jag träffade på när jag var ute och åkte i skogen strax före jul.
Har någon lyckats ta en bild av en katt som springer mot er? Finns många fina hundbilder, men jag har aldrig sett en sådan kattbild.
Försökte med Lucky förra veckan, men min Sigma 150 hängde inte med. Får nog investera i en 70-200 om jag skall lyckas följa med AF.
Har kört en bild i PS med lite effektfilter för att få kontur, men det blev inte så bra. Tillfället fanns, men fotografen var inte tränad för det.
Bilagor
ravi
Aktiv medlem
Var du oskyddad? De lär kunna klösa och bita ganska bra.
Räknas en sån här bil som ett skydd? Prickiga katter är jag mindre rädd för än randiga.
Bilagor
thesemajesticpines
Aktiv medlem
Bilagor
jacglenphoto©
Aktiv medlem