Annons

Stockholmsmästerskap i Naturfoto

Produkter
(logga in för att koppla)
Re: Gemensam grillning!

Arleklint skrev:
Det finns en hel del grillplatser inom området.

Jag föreslår att ni som vill tar med er något ätbart, så kan vi samlas på lördag t.ex kl 15.00, för att äta tillsammans. Då missar vi inte kvällsljuset.

Jag ordnar grillkol

Jag hoppas att det är ok att komma och vara med på en gemensam grillning även för oss som inte är med i tävligen?

//anna

Eventuellt kan det dugga 05.00 i morgon, men det kommer i så fall att spricka upp på förmiddagen.

Ta med bra kläder!

Såg den här posten ikväll så lite sent ute , men jag bokade upp mig i alla fall.
Har aldrig varit på järvafältet så det blir en ny plats att lära sig så spara en jumboplats till mig :D

Ska bli skoj, ses där o-hemult tidigt :)

Tävlingsalbumen bör dyka upp på måndag. Ni har då 2 veckor på er att ladda upp era bilder. Ett album per kategori + ett album för er kollektion.

Under dessa 2 veckor ser ni bara era egna bilder. Sen startar röstningen och då syns alla bilder anonymt.

När röstningen är klar ser vi vem som gjort respektive bild.

Publicera INTE de bilder ni tävlar med någonannan stans på fotosidan innan tävlingen är avgjord.

Tack för en jättekul dag.

/Janne

Tack allihopa och särskilt Janne som har anordnat denna "fotomara". Nu ska jag bara låta mina bilder ligga å gro i en och en halv vecka medans jag är på tjänsteresa. Sen ska jag försöka hitta några silverkorn bland dem.

Stort tack alla för en grymt rolig dag. Detta måste man ju göra om! Men nu håller min kropp på att kollapsa. Nu ska det sovas...

Det är tufft att under en dag göra 6 bra bilder av olika typer. Mina muskler är möra efter allt farande kors och tvär över Järvafältet.

Men jag gillar tanken med sånna här tävlingar. Ha fotohuvudet vaket och jobba fysiskt för att vara på rätt plats på rätt tid.

Jag inser ni gillade grejjen och självklart blir den en repris nästa år. Då väljer vi dock en annan plats. Inom stockholm finns ju massor av vacker natur. Vilket Järvafältet är ETT exempel på.

Vinsten Gitzo-stativ går till vinnaren i röstningen om bästa kollektion. Övriga vinnare kommer att få vackra diplom.

Vem blir Stockholmsmästare i år? Vem blir mästare nästa år.

Ni som inte var med.. se fram mot att få utmana årets vinnare nästa år! ;)

Verkar som ett väldigt trevligt arrangemang. Vore dock kul om det kunde komma liknande lite längre söderut också.

Det är bara tänka ut planeringen (det är inte så mycket) och dra ihop folk.
Kör ett mästerskap på din ort vettja!

Tack alla för en kanontrevlig dag på Järvafältet, och tack Janne som tog initiativet till denna händelse. Det blev en tung dag för en del.

Bilagor

• _dsc4179 400px.jpg
    _dsc4179 400px.jpg
    41.7 KB · Visningar: 692
Min stackars kropp , mina vader och fötter är så ömma idag efter allt letande....
Jätteskoj och se lite bilder på folk.

Var väldigt roligt på fikapausen då man kunde slappa lite :)

Det är bra att skydda datorn när man tömmer bilder i regnet.

Bilagor

• järva-150.jpg
    järva-150.jpg
    48 KB · Visningar: 631
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar