Annons

Stockholmsmästerskap i Naturfoto

Produkter
(logga in för att koppla)
Usch! Fyfan vad svårt det är att klippa ihop bilderna. Dum som man är så är ju vissa bilder tagna på bredden och vissa på höjden så det är ett jävla jobb att sätt ihop bilderna.

FelixSwensson skrev:
Usch! Fyfan vad svårt det är att klippa ihop bilderna. Dum som man är så är ju vissa bilder tagna på bredden och vissa på höjden så det är ett jävla jobb att sätt ihop bilderna.

Jag hade lite funderingar vad gäller det där. Är det tillåtet med överlapp eller annan beskärning i kollektionen än i kategoribilderna? Och är det strikt rektangulär beskärning som gäller?

Jag kommer vara på Island under röstningsveckan, men hinner rösta själv innan jag åker. När jag kommer hem den 31 maj så kollar jag resultatet och ordnar leverans av vinsten.

Vinsten i "Bästa kollektion" har levererats till mig, så nu är det bara för er att jobba på kollektionerna.

Vinsten

Jag har laddat upp bilder i tävlingen, men för att undvika all teoretisk riskt att jag vinner stativet så laddar jag inte upp någon kollektion.

Funderar på om vi var så många som 21 pers som tävlade.....finns i alla fall så många bilder upplagda på "valfritt djur"... vi kändes färre i vart fall. Det börjar kännas stressigt att hinna med nu, bara några dagar kvar.

Vi skall se till att sortera bort bilder gjorda av medlemmar som inte var närvarande när uppladdningsperioden är klar.

Ok, bra!
Ska/får bilderna namnges på något särskilt vis?
Inga ramar antar jag?...eller loggor? :)

Nej, folk verkar tro att det var någon slags allmän tävling...?

Några kul bidrag blev det ju iaf...

Jesper

Senast ändrad:
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar