ANNONS
Annons

Stockholmsmästerskap i Naturfoto

Produkter
(logga in för att koppla)
Samling klockan 11? Vad är det för fasoner? :p
Nej, tacka vet jag förra året när man var
tvungen att samlas klockan 5. Det är ju halva grejen. :)

FelixSwensson skrev:
Samling klockan 11? Vad är det för fasoner? :p
Nej, tacka vet jag förra året när man var
tvungen att samlas klockan 5. Det är ju halva grejen. :)

Mjo, men om det gör att fler kan deltaga är det väl bra :)

nature-foto skrev:
Jag bor tror jag bakom dig. utanför åkerserga heter lånsjövägen. men om jag skulle kunna komma till åkersberga station skulle det funka eller???

Det skulle nog kunna funka frågan är bara när vi ska åka.

Förövrigt är det nu inga disponibla platser kvar i bilen.

Funderar på att anmäla mig, men det hänger på hur mycket pollen det är ute nästa helg. Som det är just nu är det inte skoj att vara björkpollen allergiker :)

SM0SBI skrev:
Funderar på att anmäla mig, men det hänger på hur mycket pollen det är ute nästa helg. Som det är just nu är det inte skoj att vara björkpollen allergiker :)

Du får införskaffa en skyddsmask. ;)

Allvarligt talat så är allergier inte något vidare kul att syssla med... Har själv dragit på mig allergi mot Gråbo, som växer _överallt_... :S

Galdr skrev:
Du får införskaffa en skyddsmask. ;)

Allvarligt talat så är allergier inte något vidare kul att syssla med... Har själv dragit på mig allergi mot Gråbo, som växer _överallt_... :S

Jag har skyddsväst som jag har när jag plåtar huliganbråk men den hjälper nog inte mot pollen;-) Får bli att peta i sig div piller istället....

Klart du ska anmäla dig Pontus.
Knapra lite piller och du kan ju ta break om det blir för jobbigt.

Mvh, Andreas

Andreas K skrev:
Klart du ska anmäla dig Pontus.
Knapra lite piller och du kan ju ta break om det blir för jobbigt.

Mvh, Andreas

Ja man kan ju alltid göra ett försök och hoppas på en regnskur under fredagen så blir det mycket mindre pollen.

/Pontus

worst case scenario...

Min snabbfästplatta till stativet är spårlöst försvunnen! :'(

Har beställt en ny, men jag vet inte om den hinner komma innan fredag, så det känns lite lagom drygt.

Nu till min fråga; finns det möjlighet att eventuellt låna ett stativ (av valfri kvalitet) en stund under tävlingen?
Får lönen på måndag efter tävlingen, så jag hinner inte köpa ett nytt stativ heller. :(

david-feldt skrev:
Vad har du för stativ? Manfrotto?
Jag kan ha ett extra snabbfästplatta.

/David

Tyvärr hade jag inte den budgeten när jag handlade stativ, så det blev ett Velbon CX 540...
Det duger än så länge, heh.

Får la gå ner på skroten och bygga ett eget av gamla avloppsrör och lite tandtråd, á la MacGyver. :)

Visst, vore kalas om vi kunde träffas innan.
Jag plannerar att ligga ute i buskarna klockan 5 och fota och jag misstänker att du vill också :)

Mvh, Andreas

Andreas K skrev:
Visst, vore kalas om vi kunde träffas innan.
Jag plannerar att ligga ute i buskarna klockan 5 och fota och jag misstänker att du vill också :)

Mvh, Andreas

Ja, jag har lekt med tanken att faktiska åka dit redan dagen/kvällen innan och rigga upp mitt tält och vara hobbysoldat och grejer.

Jag skickar dig ett mail, så slipper vi slösa plats i forumtråden. :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar