mohei
Aktiv medlem
Här skrev JimH något som kanske kan vara till nytta?
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?postid=682735#post682735
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?postid=682735#post682735
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
mohei skrev:
Kanske beror det på migränen, men din fråga om +10-linsen hänger jag inte alls med på.
Vad vill du veta om +10?
Kanske kan jag svara när tabletten börjar verka.
mohei skrev:
Om du har ett objektiv och en +10-lins är det ju bara att prova.
Learning by Doing och Trial and Error är bra metoder för att lära sig saker. Särskilt den sista. ;-)
Joel Höglund skrev:
Kommer någon ha camo-klädsel med sig tro?
Skulle vara kul att få veta ungefär vilken utrustning ni andra kommer att ha med er. Eller det kanske är en hemlighet
/J
JSL skrev:
Hur löser vi matbiten, finns det någon möjlighet för matlagning eller så ? Eller satsar alla på mackor ?
JSL skrev:
Jag kommer att ta bilen, vet dock inte varifrån då jag kommer att flytta i maj. Antingen ifrån Västertorp eller Åkersberga, men folk på vägen kan jag fiska upp 4 platser har jag (först till kvarn), förutsatt att ni bor på vägen.
JSL skrev:
Antingen ifrån Västertorp eller Åkersberga, men folk på vägen kan jag fiska upp 4 platser har jag (först till kvarn), förutsatt att ni bor på vägen.
david-feldt skrev:
Jag bor i Hägerstenåsen och åker gärna med om du åker från Västertorp.
/David
Ett annat alternativ är att du promenerar från Svartbäcken, som övriga bussar har som ändhållplats. Det är bara drygt 1 km från Svartbäcken till Tyresta.Galdr skrev:
För övrigt upptäcker jag att det kan bli vissa svårigheter med att ta sig ut till Tyresta till 08:00 med SL, eftersom första bussen från Gullmarsplan går 09:03...
Finns det möjlighet att tigga skjuts av någon vänlig fotografkollega, tro?
Alternativt åker man dit på eftermiddagen dagen innan och tältar en natt där...
samma här=)JSL skrev:
Kommer dessvärre åka ifrån Åkersberga.
/Johnny