Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sthlm v 27

Produkter
(logga in för att koppla)

virot

Aktiv medlem
@krippe, @jido

Nu har ni kluttrat ned den förra tråden med så mycket om finnboda att jag måste ta mig dig själv.. vad säger ni om att ta sig dig på onsdag den 4/7.

Start vid Slussen 4/7, 17.30??

mvh
virot

Kanske ska lägga upp bilder från sist innan dess.

Det låter som en utmärkt idé, Oscar. För min del kan jag dock inte spika onsdagen än pga jobbet så jag får återkomma om någon dag eller två med definitivt besked.

Fram med några bilder nu ;)

Attsingen jag som inte kan på onsdag. Annars hade jag kommit, aldrig varit där vid finnboda själv.

ÄNDRING AV DATUM

Så länge vi är överens..

Då säger vi Tisdag den,, hmm 3/7..

DATUM ÄNDRAT...

Kanon!
Kan tänkas bli några minuter sen jobbar till 17, men får väl skynda mig lite:)

Re: ÄNDRING AV DATUM

virot skrev:
Så länge vi är överens..

Då säger vi Tisdag den,, hmm 3/7..

DATUM ÄNDRAT...

Attans, då kan inte jag. Nåja, jag har ju redan gjort Finnboda så ni får väl förlusta er efter bästa förmåga.

Jag väntar på en ny 70 millimetare (pannkaksglugg! :) som ska komma i veckan så jag räknar med att köra lite gatufoto från onsdag och framåt. Fast det blir väl en ny tråd ...

Apropå gatufoto - är det någon som tänker göra fotomaran i helgen?

Re: Re: ÄNDRING AV DATUM

jido skrev:
Attans, då kan inte jag. Nåja, jag har ju redan gjort Finnboda så ni får väl förlusta er efter bästa förmåga.

Jag väntar på en ny 70 millimetare (pannkaksglugg! :) som ska komma i veckan så jag räknar med att köra lite gatufoto från onsdag och framåt. Fast det blir väl en ny tråd ...

Apropå gatufoto - är det någon som tänker göra fotomaran i helgen?

Tjenare, är det försent att anmäla sig till fotomaraton, jag kan tänkas köra bara jag vet vart man anmäler sig och att det inte är för sent. Det var den där 24h grejen som vi prata om förrut va?

Då ska jag nog försöka få lite tid över. Har semester nästa vecka och ska hämta hem en liten valp i morgon.

Jag kommer ivarje fall till slussen, till halv sex.

Jimmy, jag har nu anmält mig jag med till fotomartonet. Försöka träffas lite innan tio där på plats kanske?

Jättesnällt att ni ringde!!
Tyvärr överskattade jag min tid. Jag får och vill verkligen följa med nästa gång om det går.

Hoppas ni har det bra i kanonvädret!

Bilder uppe bland mina tuffa album, för den som vill kika!

Dock inte alla 2XX bilder, bara ett urval.. än så länge. :)

Starke Manfred fixar ett hål i stängslet, eller så hitta han det bara=)

Bilagor

• 0ddw4602.jpg
    0ddw4602.jpg
    62.2 KB · Visningar: 82
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar