Annons

Sthlm: höstfoto i Haga den 28/9

Produkter
(logga in för att koppla)

jido

Aktiv medlem
Jag tänkte ta mig en långpromenad i morgon och plåta lite höstfärger. Startar vid koppartälten i hagaparken och tar riktning mot staden. Någon som vill hänga med?

Tid: 15.00

Bilagor

• 080920_IMGP7643.jpg
    080920_IMGP7643.jpg
    83.5 KB · Visningar: 355
Kanske. :eek:)
Och kanske tar jag en Flatcoated Retriever-tjej med mig. Grannen ska flytta i morgon och jag har lovat att ta hand om hunden under tiden om det behövs. :eek:)

Hon är liiite jobbig att ha med sig när man ska plåta macro eftersom hon gärna vill äta upp motiven.

Bilagor

• berlin.jpg
    berlin.jpg
    89.2 KB · Visningar: 308
14.40 från sundbybergs idrottsplats. Framme vid haga norra ca 14.55.

Jag följer gärna med, men har ju noll koll på hur man tar sig dit. Ser att tåget kommer till Sundbybergs Centrum 14:18. Men sen ska man ta någon buss som går därifrån 515 som ni pratade om, vart hittar man den? :)

Ska förbi en arbetskompis till morsan och hjälpa henne med deras nyinköpta dator, så kan bli så att jag missar tåget och kommer senare också. Vi får se.

14.40 från sundbybergs idrottsplats. Framme vid haga norra ca 14.55.

Då är det den som går 14.35 från Sumpan. Jag tar med mig hunden om det är ok för er andra?

515 går från Järnvägsgatan. Hållplatsen finns utanför ingången till Hemköp. Det ligger en pub där också. Om man kommer från pendeln går man mot tunnelbanespärren och tar trappan upp utanför den spärren. Precis ovanför trappan finns busshållplatsen.
Om den inte är flyttad. Man vet aldrig med SL. ;o)

Mm, jag ska göra mitt bästa för att hinna ditt, men är jag inte där så har jag troligen fastnat med datorproblemet så vänta inte på mig.

Tack för idag! Det blev en lååång promenad. Berlin hälsar och tackar. :eek:)

Naturfoto på marknivå. :eek:)

Bilagor

• g1.jpg
    g1.jpg
    88.7 KB · Visningar: 152
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar