Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Stativfäste till Sony 70-300mm f4.5-5.6
- Trådstartare Bollero
- Start datum
pdahlen
Aktiv medlem
Kanske denna?
Men annars så borde de remsystem som finns som fästs i kamerans gänga vara tillräckligt bra, ett 70-300 är ju inte så tungt
Stativfäste för kameralins, aluminiumlins, kragehållare, ersättningsstativadapter för Sony FE 70-300mm f4.5-5.6 G OSS-objektiv : Amazon.se: Elektronik
Stativfäste för kameralins, aluminiumlins, kragehållare, ersättningsstativadapter för Sony FE 70-300mm f4.5-5.6 G OSS-objektiv : Amazon.se: Elektronik
www.amazon.se
Men annars så borde de remsystem som finns som fästs i kamerans gänga vara tillräckligt bra, ett 70-300 är ju inte så tungt
Bollero
Aktiv medlem
Tack för snabbt svar. Kamerans gänga hade jag av någon obegriplig anledning inte tänkt på. Dessutom har jag en slags läderväska/fodral på min a6300 där det i botten är en mkt kraftig gänga.Kanske denna?
Stativfäste för kameralins, aluminiumlins, kragehållare, ersättningsstativadapter för Sony FE 70-300mm f4.5-5.6 G OSS-objektiv : Amazon.se: Elektronikwww.amazon.se