Liwia
Avslutat medlemskap
För det första måste jag säga att det jag tycker är så himla bra med Fotosidan är att den är till för alla, både nybörjare och erfarna fotografer. Det finns många forum där man känner sej skitdum om man kan för lite och ställer man frågor om enkla saker får man inte ens ett svar, eller möjligtvis en syrlig kommentar som får en att känna sej som att man inte hör hemma där.
Därför tycker jag att det är bra med dom tre kritikpooler som finns, man skall kunna lägga upp bilder i en pool med lite mindre krav om man är osäker eller nybörjare och sen stegvis öka allteftersom man blir säkrare/bättre. Sen om man är så "modig/dum?"
så att man lägger upp urusla bilder i hård kritik så får man väl ta den kritiken som blir? Men kanske det är svårt att definiera vad som menas med hård kritik. Sen verkar det som att man får mindre kritik i mjukstart, många bilder blir ju helt okritiserade, hur tolkar men det då?; "Min bild är för kass för nybörjarpoolen lika bra jag gör nåt annat" eller "Kanske jag ska testa någon annan pool och se om det händer mer där"
Men, Iallafall, 3 kritikpooler tycker jag det skall vara men kanske dom skulle heta nåt annat eller ha tydligare beskrivningar på vad som gäller i dom.
Därför tycker jag att det är bra med dom tre kritikpooler som finns, man skall kunna lägga upp bilder i en pool med lite mindre krav om man är osäker eller nybörjare och sen stegvis öka allteftersom man blir säkrare/bättre. Sen om man är så "modig/dum?"
Men, Iallafall, 3 kritikpooler tycker jag det skall vara men kanske dom skulle heta nåt annat eller ha tydligare beskrivningar på vad som gäller i dom.