Annons

Spraya Paraply...

Produkter
(logga in för att koppla)

Foto Fredrik

Aktiv medlem
Tjena, funderar på ett hemmastudio byge. Tänkte bara kolla om någon har försökt sig på att köpa två vanliga paraplyer och spraya med guld eller silver spray.

Vekar billigt men vet ej hur det skulle te när man viker ihop paraplyet...

Någon?

MVH/ Fredrik

Lustigt, jag är precis hemkommen från stan med just en guld- och en silverspray inhandlad. Ikväll hade jag nämligen tänkt spraya paraplyer. Du måste ha förföljt mig ;-)

Jag har istället köpt 3 paraplyer "färdigmålade" på ebay för $ 6.00 USD styck...och då behöver jag inte kladda något. Visst tillkommer frakt, men jag köpte andra saker samtidigt så frakten blir inte många kronor per paraply.

Mvh Fallan

Jag har provat att spraya, men la ner det efter två sprayningar. Det blev inte så bra när man skulle fälla ihop paraplyet.

Istället tog jag och köpte räddningsfilt av folie på apoteket för 40 kronor (tror jag) och klistrade på insidan av paraplyet och det funkade perfekt.

/ Marcus

Hehe, lustigt Björn. Kan du inte skriva hur det blev imorn. Funderade på att inhandla grejerna imorn tillsammans med ljus.

Filten där var ju ett hett tips annars.

...

Undrar...

om det inte kommer att lukta illa efter ett tag då färgen blir varm?

Men men vad vet jag.

skriv gärna ifall det fugerar skulle vara kul att veta.

Tack

Tack för svaren. Beställde just 3 vita paraplyer som kommer i slutet av veckan. Kändes mer värt än att spraya i alla fall.

//Fredrik

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar