Kom att tänka på en sak: Folk som säger att det var bättre förr har fel! Åtminstone när det gäller kameror.
"DET ÄR ALLTID BÄTTRE INNAN" måste väl parollen vara? Allt enligt nedan:
1/ Ny kamera aviseras-stort intresse och trådstart.
2/ - Oj den kommer att bli skitbra, 34678 milliflip och inbyggd ASS ( alltså ett antiskaksystem som ska eliminera eventuella skadeverkningar av det redan befintliga antiskaksystemet)
3/- Ja, den kommer att sopa banan!!!!!
4/ - Vadå sopa banan? Är bananen skitig så skala den (tillfällig lustigkurre gör ett inlägg)
5/- Enligt Byxum kommer den att klara 1 miljon exponeringar och vara helt vattentät.
6/- Ja, äntligen kommer den. har ju gått hela 18 månader sen förra modellen som väl var bra, men jag tyckte aldrig bilderna fick rätta stinget. Och enligt RFL (Rykten För Lättlurade) kommer de riktiga specarna innan nästa fullmåne.
7/- Har ni inget annat för er än att sitta och skriva om en kamera som inte finns. Ut och plåta med er! (Obligatoriskt inlägg som finns i olika variationer i alla trådar).
8/ -Jamen, Tampax och Fikon har ju haft den finessen sedan Eldkvarn brann!
9/- DU! Kom inte här och sabba vår tråd. Här snackar vi ju om Zånys nya kamera. Fikon kan du stoppa upp i analflöjten!
10/ -Hurra! Nu har Zåny släppt specarna:
www.korsett_nitronobel/asp?# TNT.skatteverket.se
11/ -Va fan, bara 22 bps och ingen handvärmare i greppet.
12/- Håller med! Det Zåny som tappat greppet.
13/ - Ja, Fikon har ju i alla fall fotvärmare som tillbehör att skruva i stativgängan.
14/- Men den kommer att bli good enough! Fast lite besviken blir man ju. Funderar på att byta system!
15/ -De säljer lika dålig sprit på alla system (tillfällig lustikurre strikes again)
16/ - Undrar om marknadsföringen är den rätta. Den här kameran kommer att få svårt att hävda sig mot både Tampax, Fikon och Mamamia.
17 - Zåny har ekonomiska svårigheter på plåtdivivisonen. Det finns insitament på det.
18/ - ber att få påpeka att det stvas med "c". Alltså inCitament. Det versala c bara för att understryka.
19/ - Fan, ge kameran tid att komma ut och testas innan den döms!
20/ - Det var bättre på den analoga tiden!
21/ - Visst, då fick man lära sig hut och tvätta munnen i stoppbad om man inte kunde plåta handboll med hålkamera.
22/ - Nu har Peep Review testat kameran.
www.miljoavfall_uk/rfsu=/6kallsång.rt
23/ - Asså, den testaren måste ju vara köpt av Fikon!
24/ -Nu har svenska OTOF testat den oxå. Testaren klagar på att man får gaser i magen om man äter 2 liter ärtsoppa innan man plåtar med den.
25/ -Ja, men då blev väl kameran en braksuccé på sätt och vis.
26/ - Näha, den brusar ju redan vid iso 4000000000. Jävla skitkamera.
27/ - Fast sökaren fick visst bra betyg.
29/ - Va, måste man titta i sökaren. Jävla skitkamera. Jag väntar tills nästa modell eller byter märke.
30/ - Fast jag fick min från Sajbers Fotvård i förra veckan och jag har tagit 200 bilder med den och de blev bra.
31/ -Hörru, är du blind? Den är kass för D eks O har mätt upp DR till 13,95. Tampax är grejor det, den fick 13,96.
32/ -Ja, men det märks inte på de bilder jag tagit.
33/- Har du fotograferat med kameran? Det är ju rent perverst !!!!
34/ -Det var bättre förr!
35/ - Min Iphone tar bättre bilder....
36/ - Och vår byfåne tar bättre bilder med sin Holga utan att ha film i den.
37/ -Nej, nu får det vara nog. Men det var ett bra försök. Och nu avsierar Zåny att det kommer en ny kamera snart så jag föreslår att vi startar en ny spekulationstråd om den.
38----102/ -JAAAAAAAAA! Äntligen!!!!!!!
//Lennart