Det är så lite så! Ingen konst att subventionera något som inte finns idag (A99). En full stor systemkamera, Var det inte phool som skulle bli full?
Eller är det Sony som blivit rund under fossingarna? Håller SAR på att jaga alla höns som inte finns hemma?
Oaktat naturkatastrofer (en NEX som ser ut K-01 är i princip en naturkatastrof) så säger SAR:
NU kommer Sonys nya FF, 2 månader senare NU kommer Sonys nya FF, ytterligare en tid till: NU kommer Sony med 2 nya FF, 2 månader senare INGEN ny FF förrän nästa år, Fast NU kommer den och den kommer att ha 183264532 fokuspunkter.
Dock går en tid. SAR säger i vanlig ordning NU kommer Sonys nya FF, och forstätter med NU kommer Sonys nya FF,NU kommer Sonys nya FF,NU kommer Sonys nya FF,NU kommer Sonys nya FF,NU kommer Sonys nya FF,NU kommer Sonys nya FF,NU kommer Sonys nya FF,NU kommer Sonys nya FF,NU kommer Sonys nya FF,NU kommer Sonys nya FF,NU kommer Sonys nya FF,
Vad bidde det då? En tummetott!
Fast NU kommer en NEX med FF-sensor. Det är SAR som redan druckit upp phools öl.
Finns det ingen vänlig själ som kan fimpa alla rumoursajter för gott? De får ju kvällsblaskornas löp att framstå som högsta potensen av sanning skriven på högprosa.
Första april är det inte. På engelska benämns denna dag All Fools Day. Eller kanske All Phools Day
4 potenser av lögn: Lögn,förbannad lögn, statistik, SAR,.
Men jag VET hur nästa FF-kamera från Sony kommer att se ut och vilken dag den presenteras. Elvis berättade det för mig i förmiddags. Det enda jag avslöjar är att den kommer att ha LSD-displayer på såväl undersida som översida, fast objektiv med fixfokus (eller var det fuskfikus, han sa? )
//Lennart