Vi får vänta och se. Blir nog en intressant höst och vinter.
Tänker du inte på IBM Lars? De sålde sin PC division (dock inte servrarna) till kinesiska Lenovo för ca tre-fyra år sedan kanske men de fick använda IBM-loggan ett tag till så folk vdet väl knappt vad Lenovo är antar jag..
Sten-Åke,
nu får du nog öka ljusstyrkan på skärmen till din PC.....
Vaa? Lars?
Det var till Bofoto2:s inlägg du svarade på, inte mitt, ha-ha!
Visst var det IBM som sålde sin PC-div. till kinesiska Lenovo!
Lenovo är världens 3:e största tillverkare av PC!
Tillverkar även PC åt andra kända tillverkare, faktiskt mindre känt, tillverkning i en och samma fabrik, vid olika tillverkningslinor, så är verkligheten, samma elektronik under olika skal!
HP har inte ännu sålt av, till någon konkurrent!
Men, att HP hade problem, - det har gått mig förbi, faktiskt!
Sony kan inte leva på sin historia, t.ex. Walkman, helt rätt, men vad jag ser i Sony, det är ett företag med många nya idéer, en ”underdogg” till att börja med, sedan kommer genomslaget, i form av nya produkter, som ingen annan tillverkare har trott på, då vaknar de övriga tillverkarna ...
Visst, en aning utanför tråden om A77, men, ändå tänkvärt!
Åsikterna om A77 är rent hysteriska, på FS Forum, ingen, absolut ingen har hållit i kamerahuset ännu, vad jag har läst, men ändå blöts och filas det, om alla möjliga missar, som eventuellt kan finnas, - allt läst på Internet från några testare i något avlägset hörn av världen!
Semesternissen i USA, som jag känner sedan många år, är tillbaka i lilla Svedala, kollade in A77 överdär, men tyckte A77 var för stor, ändå bara en APS-C låda, tror att Sony kommer med ett kraftigt förminskat kamerahus FF nästa år, - mycket talar för det .