Jag har missat allting!
Vad fasiken, här är man engagerat ett helt år och sen när det äntligen händer försover man sig och har superhektiskt på jobbet. ;-(
Försökt läsa lite nu, men det är rörigt. Går det att se presskonferensen nu i efterskott? Hittar den inte på t.ex. Youtube.
Sen verkar alla tycka EVFen vara "stunning" och allt möjligt, men det är bara kommentarer om hur fint det är att titta i den, vilket ju är sekundärt, men hittar ingenting om hur snabb den är avseende eftersläpning, vilket ju är det allra allra viktigaste med hela kamerans framgång eller flopp som jag ser det. Någon om sett något om detta alls?
Sen att den öht. säljs med 18-55 är lite trist faktiskt, men kanske vettigt ändå för de som vill köpa kameran i steg och komplettera med bättre optik senare. 18-55 kostar 100 kr mer tillsammans med a77 än med a65. Vi får väl se var priserna hamnar på MMs melandagsrea då jag inhandlar min...
De publicerade reviews som finns är ju såklart gjorda med förserieexemplar och publiceras nu, mn de redovisar ju inget om bildkvalitet osv.
/Mats