ANNONS
Annons

SONY säljer som smör i solsken

Produkter
(logga in för att koppla)
Haha, det är fortfarande lika lågt i tak här :p

Det är för mig fullständigt likgiltigt om klubben handlar om Canonkameror eller vad som helst.
Klubbar som kräver att sina medlemmar ska falla inom vissa ramar, frånsett grundläggande vett, är inskränkta och sånt gillar jag inte alls.

Jag gillar FS, men inte klubbarna med intagningkrav som de infört och jag gillar MFS, för alla som tar sig till träffarna är välkomna, precis som en vettig klubb ska vara.

Hurvida klubbarna handlar om sonykameror eller fågelholkar är ointressant i sammanhanget.

PS
Tack Magnus.
 
Men det här är Sony forumet. Varför det skulle vara provocerande att skriva här att Sony säljer bra det förstår jag inte.
Jag tror inte att det är det minsta provocerande, däremot tror jag uppsåtet var att provocera.

Ordvalen tyder på det: "SONY säljer som smör i solsken" istället för mer harmlösa: "Sony säljer bra"
Men det är ju bara min uppfattning och den kan ju vara helt fel.
 
Senast ändrad:
Varför är det så viktigt för vissa som inte tycker om Sony kameror att skriva i Sony forumet?
Vilka är det som inte gillar sonykameror?

Det var en ganska provocerande kommentar det.Så du känner att det är din plikt att hindra vår klubb från att bli inskränkt? Vem har bett dig att ta på dig den rollen?
Jag kan göra saker utan att någon ber mig, faktiskt :p

Det handlar för min del om hur jag vill att FS ska vara och fortsätta vara, nämligen precis som den är i det avseendet att alla kan skriva i alla forum, oavsätt vilket märke det står på kameran man har.

Tokiga ideér om klubbar för inbördes beundran ska stoppas i sin linda.

Om du blev provocerad av det så är det helt okej för min del, det var dock inte mitt syfte.
 
Senast ändrad:
Vilka är det som inte gillar sonykameror?


Jag kan göra saker utan att någon ber mig, faktiskt :p

Det handlar för min del om hur jag vill att FS ska vara och fortsätta vara, nämligen precis som den är i det avseendet att alla kan skriva i alla forum, oavsätt vilket märke det står på kameran man har.

Tokiga ideér om klubbar för inbördes beundran ska stoppas i sin linda.

Om du blev provocerad av det så är det helt okej för min del, det var dock inte mitt syfte.


Du verkar inte ens vilja förstå vad jag menar så fortsatt diskussion med dig är meningslös
 
Jag vet inte hur du drog den slutsatsen, men det stämmer inte iaf.
Jag vill väldigt gärna förstå hur du tänker.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.