Bengf
Aktiv medlem
Ja den där killen som går runt en swimmingpool och fotar badande ungar, där till och med ljuset börjar att avta, han har ett Canon 70-200 och adapter, och man hör hur det piper till när fokus tar, fokus verkar att fungera ganska så snabbt, när han svänger runt där med kameran och fångar ungar mitt i hoppen, tror han hette Bill någonting, vad man inte riktigt vet är hur många bilder som blev skarpa egentligen av dom som han tog. Han visar skarpa bilder, men hur många missade kameran.
Jag undrar hur många Canon ägare som egentligen ger sig på äventyret med att köpa sig en dyr A7RII om man redan har en MKIII som exempel, skillnaden i vanlig bra bildkvalitet kan väl inte vara av någon sensationell art, fins det någon statistik någonstans överhuvud taget hur många Canon ägare som lockas att komplettera med en Sony kamera.
Jag undrar hur många Canon ägare som egentligen ger sig på äventyret med att köpa sig en dyr A7RII om man redan har en MKIII som exempel, skillnaden i vanlig bra bildkvalitet kan väl inte vara av någon sensationell art, fins det någon statistik någonstans överhuvud taget hur många Canon ägare som lockas att komplettera med en Sony kamera.