Annons

Snapphanar hör upp!

Produkter
(logga in för att koppla)
Efter några förfrågningar via email, verkar det som om det finns ett intresse för en träff här nere i vårt kära Skåne.

Det hade varit kul att sätta ett datum lite längre fram i vår där vi kan träffas och göra något kul ihop. Varför jag vill ha ett datum så långt fram är för att vi dels ska hinna planera något och dels så ska alla få möjlighet att göra sig lediga. Nu vet jag att vi ännu en gång inte kommer att kunna hitta en dag som alla kan, men så är tyvärr livet.

Kom gärna med förslag om tema, plats eller vad som nu kan tänkas.

Vi är som sagt redan några stycken som är på och jag hoppas att vi blir flera.....
 
Vi kan träffas i Lidköping.. Det ligger iofs inte i skåne men Det är trevligt att fotografera här. ;-)
 
jag tycker att ni kan traffas i... ja va heter det nu, ligger mellan munka ljungby o orkeljunga, det ar typr dar smapphanarna holl till och det finns en bygdegard som e ett vandrarhem... skitcoolt stalle, finns en sjo o vacker natur... och snapphane stugan eller gryten, va fan de nu kallas ligger pa gang avstand...

gor det me stil gubbar

smiles

timo
 
Ni behöver ju inte vara Skåningar för att dyka upp på träffen! Men det var faktiskt en kul ide ni kom med, jag har nog inte varit där sedan jag gick i skolan (och det var länge sedan).
 
Intresse finns! :) Förhoppningsvis finns tiden också! :) Talar vi mars, så vet jag dock redan nu att 10-19 mars är uppbokad för CeBit.. :-/

/Fredrik
 
CeBIT.... Då lär du få ont i fötterna :)

Då får vi försöka undvika den veckan.
Skicka gärna ett email om ni är intresserade så jag enkelt kan skicka ut lite spam sedan :)
Det är enklare att hålla kontakt med alla som är intresserade.
 
CeBIT.... Då lär du få ont i fötterna :)

Det brukar kännas.. Men jag har ett par mäss-skor som åker på så fort jag inte står i vår egen monter... Första året försökte jag gå igenom samtliga hallar. Men jag gav upp dem idén i fjol. Man får rätt bra tunnelseende och huvudvärk bara av att titta i de fyra som är garanterat intressanta! *garv*

/Fredrik
 
Skånemaffian....

är inbokade på Sonjas Camping, norra Öland 27 febr - 1 mars. Men det är speciella hannar. 10 till antalet.
 
Nu är vi uppe i 12 intressenter!

Det verkar som ingen har något annat förslag än just Snapphanestallarna. Är det någon som har koll på vilken tid på året som kan vara trevligt att besöka detta ställe?
 
Hej!

Vad säger ni om den 4 Maj, det är en söndag?

Platsen: Snapphanestallarna
Mötesplatser: Malmö - Värnhem, Lund - Centralstation.
Alla är välkommna, Skåningar som danskar (om du nu vågar visa sig efter nederlaget i handboll *skratt*), 08:eek:r till Göteborgare :)

Mat, dryck och utrustning efter egen smak och behov.
 
4maj

4 Maj låter som en lysande idé och jag är med.
Jag kan köra från Malmö!
Har aldrig varit där och det låter spännande.
Får ladda upp med lite film tror jag dock men det är gott om tid till i Maj.

Marcus
som hejar på Sverige i handboll
och säger hejdå till Gudrun (om man överhuvudtaget får säga sådana halvpolitiska saker här men iallafall)
 
Digitalkamera, systemkamera eller kompaktkamera har ingen betydelse. Alla är välkommna bara man har intresse för foto.

Vi siktar på att ha en trevlig dag där man kan utbyta erfarenheter och fota lite. Vi har haft väldigt trevligt på dom tidigare fototräffarna.
 
Jag kommer om inte världen rasar ihop.

Misstänkte att det var så. Ville bara försöka vara lite rolig, har precis läst i ett annat forum om hur dåligt det är med digitalkamera.....

men denna diskusion tar vi på ng annat ställe..

Ha nu en underbar arbetsvecka

Jörgen
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.