Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Skaraborsfotografer träffas

Produkter
(logga in för att koppla)
Ja varför inte? Att det blivit Skövde hittills är för att Skövdeborna varit flest. Men för mig som pendlar mellan Mariestad och Skara går det lika lätt att ta vägen över Lidköping som över Skövde.
 
Vi kommer:
- AnnaKarin

Inte
- Erik
- Christer
- Annelie
- Håkan

Alltid är det något som kommer ivägen.

Får jag föreslå att vi tar en fotograferings-eftermiddag (eller annan tid) med tillhörande fika eller liknande istället?

Att åka till Lidköping 10-11 mil för en fika på kvällen, känns inte så aktuellt för mig just nu.

Någon som har några ideér?

Fota på...

:) Håkan
 
Nej, nu har det varit mycket förhinder ett tag. Jag hoppas att det ändrar sig, för iaf jag har tyckt att våra träffar varit mycket trevliga.

Kanske är vi för få helt enkelt. Om vi var några till skulle vi kanske inte behöva ställa in träffarna lika ofta.

Håkan, det kan vara en idé, gäller bara att hitta en tid och ett utflyktsmål. Har du någon idé?

Om det bara blir jag kvar som kan på måndag så kör jag knappast 4,5x2 mil för att träffa mig själv. Men vi väntar tills söndag kväll med att ställa in träffen, det kanske finns några fler fotografer i trakten som vill prata foto över en fika på Rådhus-kafét i Skövde med start kl 18. Fyll i så fall på i listan.

Vi kommer:
- AnnaKarin

Inte
- Erik
- Christer
- Annelie
- Håkan
 
...ett litet tillägg till mitt förra inlägg. För mig är Skövde inte heligt som träffplats om det hjälper för att få ihop ett gäng trevliga fotografer att tjata foto med över en fika.
 
Ok, nu är det söndag kväll och inga fler har visat intresse för att ta en fika imorgon kväll. Så då ställer vi in fikat imorgon.
 
Gudhem by night...

...vore väl inte så dumt nu när man har börjat belysa ruinen nattetid.

Om ni som jag blev exalterade när ni såg artikeln om detta i SLA idag, så tycker jag att vi gör en fototur dit någon kväll.


Nå, vad säger ni, vilka vill åka till Gudhem någon kväll, och när vill ni åka?

Jag vill åka till Gudhem:

- Håkan Nästan när som helst
 
Re: Gudhem by night...

Mycket bra idé! Diskuterades inte detta på första träffen i augusti också? Jag har för mig det. Hoppas vi blir några. Och gärna om någon har medeltidskläder, det vore häftigt.

Jag vill åka till Gudhem:

- Håkan Nästan när som helst
- AnnaKarin Nästan när som helst
 
Japp! jag har väntat i nästan två år! på att de skulle fixa till belysningen. Kan bli rätt snygga bilder på natten.

//Mats.
 

Bilagor

  • g.jpg
    g.jpg
    44.8 KB · Visningar: 179
Japp!

honkan skrev:
Japp! jag har väntat i nästan två år! på att de skulle fixa till belysningen. Kan bli rätt snygga bilder på natten.

//Mats.
-Säg till när, så är jag med....
/Brage.
 

Bilagor

  • ulfloggan2.jpg
    ulfloggan2.jpg
    29.7 KB · Visningar: 170
...lättast blir det väl om alla som vill med, fyller på den påbörjade listan, för då ser vi hur många vi blir med tanke på t.ex. samåkning m.m.

Om någon har förslag på när vi ska åka/träffas där, vore det bra.

:) Håkan
Jag vill åka till Gudhem:

- Håkan Nästan när som helst
- AnnaKarin Nästan när som helst


:) Håkan
 
:) Håkan
Jag vill åka till Gudhem:

- Håkan Nästan när som helst
- AnnaKarin Nästan när som helst
- Mats (om det passar skiftgången)
 
f 5.6 skrev:
Jag vill också hänga med, men jobbar i Karlskrona 2 veckor till :-(

Vi kan ju åka fler gånger om vi åker innan du är hemma igen.

Var i K-na är du då? undrar eftersom att vi bodde där förut, och har kvar ett hus på Ängholmen Verkö fortfarande.

Det finns mycket fint att fota på öarna därnere, även vid denna årstid. Det kanske redan har blivit några bilder?

:) Håkan
 
Jag jobbar på garnisionen. Tyvärr är det ju mörkt när arbetsdagen är slut, så det blir till att sitta på hotellrummet och häcka. Svår internetabstinens blir det .-)
 
- Håkan Nästan när som helst
- AnnaKarin Nästan när som helst
- Mats (om det passar skiftgången)
- Annelie (om jag inte jobbar)
-Brage ( När som helst...tror jag)
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.