Annons

Skaraborsfotografer träffas

Produkter
(logga in för att koppla)
...japp, då vad det bokat.

Vi kommer 14/12 kl 18.00 till Rådhusfiket i Skövde:

- Christer
- Annelie
- Håkan
 
Lite tveksam, har annat att fixa med denna dag också, men kommer om jag blir klar i tid så att jag hinner till Skövde innan ni fikat klart.

Vi kommer 14/12 kl 18.00 till Rådhusfiket i Skövde:

- Christer
- Annelie
- Håkan
- AnnaKarin (kanske)
 
....imorgon onsdag 8 dec 13.30, fotar vi vid Våmbkyrkan i Skövde. Om någon mer är intresserad, så vore det kul om ni dök upp då.

OK, smit från jobbet och häng med, vi lovar att inte skvallra ;-)

Följande kommer dit:

- Håkan
- Annelie

/Håkan
 
Nix, inget smita från jobb såhär innan årsskiftet. Nu gäller det istället att jobba på in i det sista för att uppnå sk bonusläge i företaget (inte några individuella bonusar, utan alla jobbar för alla här, på både gott och ont). Jag VILL ha råd med en DSLR snart, ni vet vilken jag drömmer om och den är inte billig.

Men ni andra får nog bra fotoväder som det ser ut nu.
 
Då ses vi i morgon Tisdag kl.18:00 på Rådhusfiket...
Tänkte passa på att se efter vad de vackra tavlorna kostar som hänger på väggarna.

Vi som kommer:

- Christer
- Annelie
- Håkan
- AnnaKarin (kanske)
 
Söndag 2 januari...

...pratade jag o Annelie om att åka ut o fota lite. Det vore kul om det var fler som vill hänga med.

Om vi åker ut, beror som vanligt lite på hur vädret är.

Om du vill hänga med o kanske har någon bra fotoidé till denna söndag, skriv in dig på listan...

- Annelie
- Håkan
 
Det hade varit trevligt, men jag är lite krasslig (hosta och feber) och hinner nog inte bli i form för fototur på söndag.
 
AnnaKarin skrev:
Det hade varit trevligt, men jag är lite krasslig (hosta och feber) och hinner nog inte bli i form för fototur på söndag.

synd, men det går fler tåg, och då hoppas vi att alla är friska o krya.

Gott nytt år AnnaKarin o till alla ni andra också...

:) Håkan
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.